Hallo,
mijn telefoon is gisteren ( zaterdag ) besteld. Wanneer komt mijn telefoon binnen?Â
Hallo,
mijn telefoon is gisteren ( zaterdag ) besteld. Wanneer komt mijn telefoon binnen?Â
Ergens komende week waarschijnlijk. Vanwaar deze vraag? Had u hem vandaag al verwacht dan?
Op zondagen werkt post.nl dus niet en je krijgt een trace en track code wanneer je phone bezorgd wordtÂ
Wat zegt je Track & Trace?
Ik vermoed een beetje dat ze bij KPN op zaterdag ook niks doen. Als je op zaterdag wat besteld, dan denk ik dat da op maandag verwerkt word.
Ik vermoed een beetje dat ze bij KPN op zaterdag ook niks doen. Als je op zaterdag wat besteld, dan denk ik dat da op maandag verwerkt word.
Klopt wat je schrijft en dus als het goed gaat bij post.nl wordt de phone uiterlijk op dinsdag bezorgd en de klant krijgt dan op maandag de track en trace code met de datum van bezorging.
Hoi
Â
Je kunt zelf altijd kijken naar de status, als het toestel bijvoorbeeld niet voorradig is staat dat in de bestelstatus. Je kunt daarvoor hier inloggen:Â Bekijk de status van je bestelling.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.