Skip to main content

Hallo,

mijn telefoon is gisteren ( zaterdag ) besteld. Wanneer komt mijn telefoon binnen? 

Ergens komende week waarschijnlijk. Vanwaar deze vraag? Had u hem vandaag al verwacht dan?


Op zondagen werkt post.nl dus niet en je krijgt een trace en track code wanneer je phone bezorgd wordt 


Wat zegt je Track & Trace?


Ik vermoed een beetje dat ze bij KPN op zaterdag ook niks doen. Als je op zaterdag wat besteld, dan denk ik dat da op maandag verwerkt word.


Ik vermoed een beetje dat ze bij KPN op zaterdag ook niks doen. Als je op zaterdag wat besteld, dan denk ik dat da op maandag verwerkt word.

@Nick83 

Klopt wat je schrijft en dus als het goed gaat bij post.nl wordt de phone uiterlijk op dinsdag bezorgd en de klant krijgt dan op maandag de track en trace code met de datum van bezorging.


Hoi @E.R, welkom op de community. Dat kan van verschillende factoren afhangen, zoals de dag zoals hierboven besproken. Het type toestel en de voorraad daarvan kunnen ook een factor zijn, als een toestel bijvoorbeeld niet op voorraad is kan het wat langer duren. Je zegt alleen dat het een ‘nieuwe telefoon’ is, daardoor is het voor ons verder ook gissen 🙂

 

Je kunt zelf altijd kijken naar de status, als het toestel bijvoorbeeld niet voorradig is staat dat in de bestelstatus. Je kunt daarvoor hier inloggen: Bekijk de status van je bestelling.


Reageer