Skip to main content
Beantwoord

Levering omruiling iPhone 12 is niet goed gegaan

• December 3, 2022
  • 19 reacties
  • 342 keer bekeken

Sorry maar ondertussen ben ik er echt he-le-maal klaar mee!!

krijg ik eindelijk bericht dat me vervangende toestel onderweg is, ik blij.

zeggen ze dat ze me 2 keer hebben gemist, ik had al extra in de post nl app aan gegeven kom zaterdag bezorgen dan ben ik thuis. Stond ook gereserveerd voor dat moment. Opeens krijg ik bericht op donderdag we hebben je weer gemist je pakket gaat retour afzender. Ik vul toch niet voor niets in kom op zaterdag dan ben ik thuis!!!! Waarom word dit dan op donderdag gebracht. Na uren in de wacht te staan bij post nl niks opgeschoten. En KPN hier over bellen zeggen ze ja dit ligt bij een externe partij… 

En nu dan???

dit duurt al veel te lang ik hoor graag wat er nu gedaan word van uit KPN!! Want ik zit gewoon te wachten 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @Sharon24, we hebben net reactie van onze collega's.
Het pakket is bezorgd bij het ophaalpunt. Als het goed is heb je hierover ook een mail gehad!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

19 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • December 4, 2022

Ik snap je frustratie maar op het afleveren van PostNL hebben wij geen invloed, @Sharon24. 

Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op. Dat doen zij, zodra het pakket retour afzender ontvangen is.
Mijn vriendelijke verzoek is om het telefonische contact vanuit onze logistieke partner af te wachten. 

• Auteur
  • Topper
  • December 5, 2022

Ik heb ook contact gehad met post NL hier over en word vanuit daar ook door gestuurd. Deze situatie is heel erg frustrerend als je daarna ook nog is van het kastje naar de muur gestuurd word en er zelf ook nog is heel erg druk mee bent.

• Auteur
  • Topper
  • December 5, 2022

Heb je enig indicatie voor mij hoelang het duurt voordat er contact word opgenomen van uit hun? 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Dat weet ik helaas niet, maar ik verwacht dat dit binnen enkele werkdagen zal zijn. 

• Auteur
  • Topper
  • December 8, 2022

Goedemiddag, we zijn nu een aantal dagen veder en ik zie dat het pakket retour is afgeleverd bij de afzender. Maar ik heb nog steeds niks gehoord. Kan dit worden uitgezocht?

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hele goede vraag. Ik ga het uitzoeken en kom er op terug. 

• Auteur
  • Topper
  • December 9, 2022

Goedemiddag, heeft u al iets gehoord?

Erwin van KPN
Moderator

@Sharon24  We hebben nog geen antwoord.  Zodra er nieuws is laten we dat hier weten. 

• Auteur
  • Topper
  • December 15, 2022

Ondertussen duurt het wel erg lang, graag hoor ik wanneer het pakket naar mij op gestuurd word

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Begrijpelijk! Ik ben er opnieuw achteraan gegaan. Mijn excuses!

• Auteur
  • Topper
  • December 15, 2022

Bedankt.

ik hoor het graag! 

• Auteur
  • Topper
  • December 19, 2022

Goedemorgen,

is er al bekend wanneer de telefoon opnieuw naar mij verzonden word? 

• Auteur
  • Topper
  • December 22, 2022

Hallo? Hoelang moet ik nog wachten?

Ik hoor helemaal niks ? 
ik wil graag weten wanneer de telefoon opnieuw naar me verzonden word!

het is niet mijn fout dat die terug gestuurd is naar jullie dit ligt aan PostNL maar ik ben de gene die al maanden de dupe is van dit probleem.

M’n geduld is ondertussen echt op.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Sharon24, ik ben er opnieuw voor je achteraan gegaan. Heel erg rot dat het nog steeds niet opgelost is!

• Auteur
  • Topper
  • December 22, 2022

Wanneer kan ik daar wat van verwachten?

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hopelijk vandaag. Anders zal het in de week na kerst worden, verwacht ik. Ik hoop zo snel mogelijk, maar ik weet het helaas niet.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 27, 2022

Hoi @Sharon24, we hebben net reactie van onze collega's.
Het pakket is bezorgd bij het ophaalpunt. Als het goed is heb je hierover ook een mail gehad!

• Auteur
  • Topper
  • January 16, 2023

Hoi Thomas, ik heb nergens bericht van gehad. Ik wacht nog steeds op het toestel. Op 23 december heb ik bericht gehad dat hij binnen 4 weken binnen zou zijn. Ik verwacht hem dus voor vrijdag binnen.

ik neem aan dat dit ook geregeld word 

• Auteur
  • Topper
  • January 18, 2023

Hoi @Sharon24, we hebben net reactie van onze collega's.

Hoi Thomas, ik heb nergens bericht van gehad. Ik wacht nog steeds op het toestel. Op 23 december heb ik bericht gehad dat hij binnen 4 weken binnen zou zijn. Ik verwacht hem dus voor vrijdag binnen.

ik neem aan dat dit ook geregeld wordÂ