Skip to main content

Sorry maar ondertussen ben ik er echt he-le-maal klaar mee!!

krijg ik eindelijk bericht dat me vervangende toestel onderweg is, ik blij.

zeggen ze dat ze me 2 keer hebben gemist, ik had al extra in de post nl app aan gegeven kom zaterdag bezorgen dan ben ik thuis. Stond ook gereserveerd voor dat moment. Opeens krijg ik bericht op donderdag we hebben je weer gemist je pakket gaat retour afzender. Ik vul toch niet voor niets in kom op zaterdag dan ben ik thuis!!!! Waarom word dit dan op donderdag gebracht. Na uren in de wacht te staan bij post nl niks opgeschoten. En KPN hier over bellen zeggen ze ja dit ligt bij een externe partij… 

En nu dan???

dit duurt al veel te lang ik hoor graag wat er nu gedaan word van uit KPN!! Want ik zit gewoon te wachten 


Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

 

Ik snap je frustratie maar op het afleveren van PostNL hebben wij geen invloed, @Sharon24. 

Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op. Dat doen zij, zodra het pakket retour afzender ontvangen is.
Mijn vriendelijke verzoek is om het telefonische contact vanuit onze logistieke partner af te wachten. 


Ik heb ook contact gehad met post NL hier over en word vanuit daar ook door gestuurd. Deze situatie is heel erg frustrerend als je daarna ook nog is van het kastje naar de muur gestuurd word en er zelf ook nog is heel erg druk mee bent.


Heb je enig indicatie voor mij hoelang het duurt voordat er contact word opgenomen van uit hun? 


Dat weet ik helaas niet, maar ik verwacht dat dit binnen enkele werkdagen zal zijn. 


Goedemiddag, we zijn nu een aantal dagen veder en ik zie dat het pakket retour is afgeleverd bij de afzender. Maar ik heb nog steeds niks gehoord. Kan dit worden uitgezocht?


Hele goede vraag. Ik ga het uitzoeken en kom er op terug. 


Goedemiddag, heeft u al iets gehoord?


@Sharon24  We hebben nog geen antwoord.  Zodra er nieuws is laten we dat hier weten. 


Ondertussen duurt het wel erg lang, graag hoor ik wanneer het pakket naar mij op gestuurd word


Begrijpelijk! Ik ben er opnieuw achteraan gegaan. Mijn excuses!


Bedankt.

 

ik hoor het graag! 


Goedemorgen,

 

is er al bekend wanneer de telefoon opnieuw naar mij verzonden word? 


Hallo? Hoelang moet ik nog wachten?

Ik hoor helemaal niks ? 
ik wil graag weten wanneer de telefoon opnieuw naar me verzonden word!

het is niet mijn fout dat die terug gestuurd is naar jullie dit ligt aan PostNL maar ik ben de gene die al maanden de dupe is van dit probleem.

M’n geduld is ondertussen echt op.


Beste @Sharon24, ik ben er opnieuw voor je achteraan gegaan. Heel erg rot dat het nog steeds niet opgelost is!


Wanneer kan ik daar wat van verwachten?


Hopelijk vandaag. Anders zal het in de week na kerst worden, verwacht ik. Ik hoop zo snel mogelijk, maar ik weet het helaas niet.


Hoi @Sharon24, we hebben net reactie van onze collega's.
Het pakket is bezorgd bij het ophaalpunt. Als het goed is heb je hierover ook een mail gehad!


Hoi Thomas, ik heb nergens bericht van gehad. Ik wacht nog steeds op het toestel. Op 23 december heb ik bericht gehad dat hij binnen 4 weken binnen zou zijn. Ik verwacht hem dus voor vrijdag binnen.

ik neem aan dat dit ook geregeld word 


Hoi @Sharon24, we hebben net reactie van onze collega's.
Het pakket is bezorgd bij het ophaalpunt. Als het goed is heb je hierover ook een mail gehad!

Hoi Thomas, ik heb nergens bericht van gehad. Ik wacht nog steeds op het toestel. Op 23 december heb ik bericht gehad dat hij binnen 4 weken binnen zou zijn. Ik verwacht hem dus voor vrijdag binnen.

ik neem aan dat dit ook geregeld wordÂ