Skip to main content

kan iemand mij een indicatie geven waneer de samsung A70 wit weer op voorraad is wacht er namelijk ook al 2 weken op 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hi @SjorsDiels, welkom op het forum!

Als ik de uitlevering van de A70 probeer op te vragen,  krijg ik te zien dat het toestel helemaal niet meer leverbaar is. Ondanks dat je hem wel besteld hebt, kunnen we hem dus niet aan je uitleveren omdat we dit type toestel niet meer hebben en ook niet meer krijgen 😥 Ik gok dat nét voordat jij besteld hebt, het laatste toestel al ‘vergeven’ was, waardoor het bestelsysteem nog niet doorhad dat het toestel eigenlijk niet meer besteld kon worden. 

Dit is uiteraard niet het bericht waar je op had gehoopt, maar ik kan het niet mooier maken dan het is. Ik wil je aanraden om je bestelling zo snel mogelijk te annuleren. Zelf kan ik weinig voor je betekenen omdat we via het forum geen annuleringen kunnen verwerken. Om hier nu zo snel mogelijk mee geholpen te worden, wil ik je aanraden om zelf contact te zoeken met deze afdeling. Je kunt ons hiervoor bellen op 0800 0402 -en dan inspreken 'opzeggen'. De betreffende afdeling is aanwezig tussen 08:00 en 22:00.

Nadat je bestelling is geannuleerd, kun je overwegen om een nieuwe bestelling bij ons te plaatsen maar dan met een ander toestel. Oók kan je er voor kiezen om alsnog een A70 te bestellen mét een KPN abonnement, maar dan via een externe partij