Enkele weken geleden heb ik via jullie een iPhone 16 Pro Max besteld, toen met een verwachte levertijd van 3 tot 4 weken. Inmiddels is er wat tijd verstreken, maar ik zie nog geen update over de exacte leverdatum.
In de tussentijd heb ik gezien dat hetzelfde toestel bij andere partijen in combinatie met een KPN-abonnement soms wél op voorraad komt. Ik wil mijn bestelling echter graag bij jullie behouden, mits ik meer zekerheid kan krijgen over de leverdatum. De klantenservice gaf aan dat annuleren en opnieuw bestellen mogelijk betekent dat ik weer achteraan in de wachtrij kom, wat ik liever voorkom.
Zouden jullie mij via dit kanaal een concrete update kunnen geven over de status van mijn bestelling en de verwachte levertijd, zodat ik weet waar ik aan toe ben? Alvast bedankt voor jullie hulp en begrip.
Bladzijde 1 / 1
Ik heb vandaag contact gehad met KPN, en het duurt nog zeker 3 a 4 weken.
Hallo @T. Kaya, op dit moment is de levertijd voor sommige varianten 1-2 weken, andere varianten zitten inmiddels op 3-4 weken. Helaas is KPN afhankelijk van leveringen vanuit Apple. Op dit momnent krijgen we van de 16 Max varianten mondjesmaat levering. Het zal dus nog even wachten zijn op jouw toestel verwacht ik.
Ik heb de iPhone 16 Pro Max 512GB Black besteld op 7 oktober. Nog steeds geen update, geen communicatie vanuit KPN. Andere partijen hebben hem al tijden op voorraad, behalve KPN. Erg bijzonder...
Ik heb de iPhone 16 Pro Max 512GB Black besteld op 7 oktober. Nog steeds geen update, geen communicatie vanuit KPN. Andere partijen hebben hem al tijden op voorraad, behalve KPN. Erg bijzonder...
Hoi @FB88
Hierin moet ik je toch echt even rectificeren, want wat je schrijft klopt helaas niet. Want de iPhone 16 Pro Max (512 GB aan geheugen) in de kleur Black is ook al weken niet verkrijgbaar bij de providers Odido en Vodafone, en inmiddels ook niet meer bij Mobiel.nl.
Het ligt dus absoluut niet aan KPN alleen, wat jij nu wilt beweren. Het heeft alles te maken met de uitleveringen vanuit Apple, die zijn momenteel slecht of zeer sporadisch zoals moderator @Jeroen van KPN al schreef in zijn reactie.
Apple is het bedrijf waar je dit moet neerleggen, niet bij de providers die zitten te wachten op nieuwe leveringen voor hun klanten.
De iPhone 16 Pro Max is sowieso in alle kleuren en geheugencapaciteiten niet tot zeer beperkt leverbaar.
Ik denk
Hoi @FB88
Hierin moet ik je toch echt even rectificeren, want wat je schrijft klopt helaas niet. Want de iPhone 16 Pro Max (512 GB aan geheugen) in de kleur Black is ook al weken niet verkrijgbaar bij de providers Odido en Vodafone, en inmiddels ook niet meer bij Mobiel.nl.
Het ligt dus absoluut niet aan KPN alleen, wat jij nu wilt beweren. Het heeft alles te maken met de uitleveringen vanuit Apple, die zijn momenteel slecht of zeer sporadisch zoals moderator @Jeroen van KPN al schreef in zijn reactie.
Apple is het bedrijf waar je dit moet neerleggen, niet bij de providers die zitten te wachten op nieuwe leveringen voor hun klanten.
De iPhone 16 Pro Max is sowieso in alle kleuren en geheugencapaciteiten niet tot zeer beperkt leverbaar.
Wat je schrijft klopt helaas niet helemaal. Maar ik zit absoluut niet op een discussie te wachten. Is voor ons beiden zonde van de tijd.
Blijft een feit dat de leverdatum die kpn aangeeft niet correct zijn en ook valse reclame.
@FB88
Je zou de bestelling kunnen annuleren bij KPN en het toestel bij mobiel.nl kunnen bestellen met KPN abonnement, dat is nog ietsje goedkoper ook en het toestel is vrijwel direct leverbaar:
Waar haal jij de informatie vandaan dat hij op dit moment niet leverbaar zou zijn bij mobiel.nl @Michel.uit.Arnhem ?
@FB88
Je zou de bestelling kunnen annuleren bij KPN en het toestel bij mobiel.nl kunnen bestellen met KPN abonnement, dat is nog ietsje goedkoper ook en het toestel is vrijwel direct leverbaar:
Waar haal jij de informatie vandaan dat hij op dit moment niet leverbaar zou zijn bij mobiel.nl @Michel.uit.Arnhem ?
Is een annulering direct verwerkt? Of gaat daar een tijdje overheen?
Is een annulering direct verwerkt? Of gaat daar een tijdje overheen?
Vaak is dit binnen 4 uur verwerkt, maar als het toestel nog niet opgestuurd is dan is er nog niets actief en zou je daar geen last van moeten hebben.
Hoi @GeSp
De informatie die je hebt gedeeld binnen deze topic, is inmiddels alweer achterhaald. De iPhone 16 Pro Max in de kleur Tintanium Black (512 GB aan geheugen) is inmiddels ook niet meer voorradig bij Mobiel.nl.
Daarin tegen is de iPhone 16 Pro Max in de meeste kleuren en geheugencapaciteitenwel voorradig bij Belsimpel (wat 100% onderdeel is van de Europese smartphone onlineshop Gombio). Omdat deze organisatie zo groot is, krijgen ze ook een veel grotere levering aan iPhones 16 vanuit Apple.
Bij de Odido en Vodafone is de iPhone 16 pro Max niet op voorraad, net zoals bij KPN.
Ook niet waar. Ik heb vanmorgen mijn verlenging geannuleerd bij kpn en net bij mobiel.nl het toestel opgehaald.
Ook niet waar. Ik heb vanmorgen mijn verlenging geannuleerd bij kpn en net bij mobiel.nl het toestel opgehaald.
Hoi @FB88
Klik maar op de bovenste link in mijn reactie, dan zie je het zelf. Daarnaast is het ook goed mogelijk, dat jij net op tijd was met bestellen en één van de laatste exemplaren hebt meegekregen. In dat geval heb je veel geluk gehad, en dat is voor jouw heel fijn!
Ik heb ook zojuist mijn bestelling bij KPN geannuleerd. En zag inderdaad dat de toestellen bij Mobiel.nl wel gewoon direct leverbaar waren. Heb een toestel met wat meer geheugen gehaald en me abbonement aangepast. Ik zag dat de 256gb variant ook gewoon direct leverbaar was. Voor de mensen die nog wachten zou ik zeggen. Annuleer en bestel opnieuw via mobiel.nl de abbonements prijzen zijn identiek of lager zelfs.
KPN laat hier de bal vallen.
Ik heb ook zojuist mijn bestelling bij KPN geannuleerd. En zag inderdaad dat de toestellen bij Mobiel.nl wel gewoon direct leverbaar waren. Heb een toestel met wat meer geheugen gehaald en me abbonement aangepast. Ik zag dat de 256gb variant ook gewoon direct leverbaar was. Voor de mensen die nog wachten zou ik zeggen. Annuleer en bestel opnieuw via mobiel.nl de abbonements prijzen zijn identiek of lager zelfs.
Waarom bestel je hem niet gewoon bij Apple, daar zijn de garantie voorwaarden veel beter!
Waarom bestel je hem niet gewoon bij Apple, daar zijn de garantie voorwaarden veel beter!
Is paar honderd euro goedkoper dan bij Apple. En garantie voorwaarden zijn identiek volgens mij. Tenzij je Apple care erbij wilt. Haal dat zelf nooit. Ga goed om met mijn toestellen. Nooit nodig gehad tot nu toe.
Oke ja de prijs wist ik niet en zeker de moeite waard, de gewone garantie voorwaarden zijn beter bij Apple dan bij andere winkels en inderdaad care als je wilt.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.