Skip to main content
Beantwoord

Ligt de Samsung S25 Ultra al in een KPN Winkel?

• 23 January 2025
  • 5 reacties
  • 522 keer bekeken

Hallo, 

Weet iemand of de nieuwste Samsungs al in de KPN winkels liggen ? 

Ik wil graag de nieuwste S25 Ultra kopen en wil hem graag in het echt zien voordat ik hem koop. 

Beste antwoord door Ing67

Hoi Patrick, ik was zondag bij de Kpn winkel in Leidschendam en daar hebben ze er wel een als voorbeeld. Je kunt dan wel voelen en aanraken. Je kunt het toestel daarna in pre order zetten. Ze hebben nog geen voorraad in de winkel

Bekijk origineel

5 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 1641 reacties
  • 23 januari 2025

Hallo ​@Patryk-1234 , op de website staat leverbaar vanaf 1 februari. Ik verwacht niet dat de winkel die voor die tijd al op voorraad heeft, maar dat is op basis van een eerdere ervaring:

Ik heb in het verleden ook op die manier een telefoon aangeschaft die ik vervolgens op de leverbare datum kreeg. Toen ik daarna met het toestel naar de KPN-winkel ging voor een hoesje, had de winkel die telefoon zelf nog niet in het assortiment. De medewerkers wilden hem natuurlijk graag vasthouden en vonden het wel bijzonder dat ik er een had van KPN terwijl de winkel die nog niet had.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 35723 reacties
  • 23 januari 2025

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 22914 reacties
  • 24 januari 2025

Hi ​@Patryk-1234, welkom bij ons. 

Noordzee legt dit ook goed uit. Op dit moment kun je een pre-order plaatsen, die worden vervolgens vanaf 1 februari geleverd. Mocht je het snel willen hebben, dan kun je het via de website alvast bestellen. 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 27 januari 2025

Hoi Patrick, ik was zondag bij de Kpn winkel in Leidschendam en daar hebben ze er wel een als voorbeeld. Je kunt dan wel voelen en aanraken. Je kunt het toestel daarna in pre order zetten. Ze hebben nog geen voorraad in de winkel

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 35723 reacties
  • 28 januari 2025
Noordzee schreef:

Gelukkig is het komende zaterdag al 1 februari 2025, ​@Patryk-1234 

Dus dan kun je de telefoon vast wel ergens in een winkel bewonderen.

Daarna dan eventueel bestellen via de website  of desgewenst in de winkel.  

Reageer