Skip to main content
Ik heb van al onze mobiele telefoons de kredieten op de toestellen vervroegd afbetaald. Nu zie ik de toestel kosten nog steeds berekend staan in het abonnementen overzicht in de app. Hoe kan dit?
Goedemiddag @Maxmara. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat je het maandelijks bedrag voor het afbetalen van het toestel nog steeds op de factuur ziet. Wanneer je het openstaande bedrag in één keer aflost zou dit niet het geval moeten zijn. Heb je al een bevestiging ontvangen hiervan? Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Het 06-nummer kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken.
Beste Vikash, ik heb mijn persoonlijke gegevens achtergelaten. Ik wacht het even af verder.
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb nog een twee vragen; heb je al een bevestiging ontvangen waarin staat dat jouw aflossing is verwerkt en op welke manier heb deze aflossing in gang gezet? Heb je dit formulier gebruikt?
Ja, ik heb bevestigd gekregen dat er betaald is en ik heb het via bovenstaande formulier gedaan. Kredieten staan ook wel afgemeld bij BKR.
Bedankt voor je reactie. Ik ga dit intern navragen. Zodra ik een antwoord heb op jouw vraag, kom ik er op terug.
Ik heb helaas intern nog geen reactie ontvangen op jouw vraag. Dit komt waarschijnlijk omdat de betaling inmiddels verwerkt is en er geen toestelkosten in rekening gebracht worden op de factuur. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer