Skip to main content

Hallo,

Sinds 24/11/'21 weer terug bij KPN mobiel. Gekozen voor maandelijks opzegbaar maar waarom lees ik dit in MijnKPN? 

  • Einddatum contract 23-12-2021
  • Verlengbaar per 25-02-2022

Ik kan nu niks wijzigen, ook niet als ik bv ander abonnement wil (of downgraden van data). Dit komt waarschijnlijk door de ingestelde verlengdatum? In contract staat ook maandelijks opzegbaar. Kan een admin de verlengdatum wijzigen zodat ik eerder wijzigingen kan doen. Mijn profiel is bijgewerkt. 

Andere vraag: Bij afsluiten nieuw KPN sim only abonnement hoef ik toch niet weer 25,- te betalen? Dit lees ik namelijk wel. Dat geld krijg ik dan automatisch bijgeschreven mocht het er toch afgaan op 1e factuur?

Bedankt voor de moeite. 

 

Volgens mij is het heel normaal dat een nieuwe klant de eerste paar weken nog niets kan wijzigen. Dus ik denk niet dat dit komt doordat u voor maandelijks opzegbaar heeft gekozen. 

Bij ieder nieuw abonnement moet 25 euro activatiekosten betaald worden. Ook als je al enkele andere abonnementen hebt lopen.


Hoi @Muziekliefhebber1975

In de eerste maand kan er niets gewijzigd worden. Pas na de maand, in jouw geval vanaf 24-01 kun je jouw abonnement via Mijn KPN wijzigen. Daarnaast heb je een opzegtermijn van 1 maand. Aangezien je de eerste maand nog niet kan opzeggen kom je dan op 25-02.

Wanneer je dan bijvoorbeeld wilt verlengen naar een 1-jarig of 2-jarig abonnement hoef je geen 25 euro aansluitkosten te betalen. Dat is enkel als je van een nieuw abonnement bij ons afneemt. 


Bedankt @Bart_Z 

Helder👍🏻