Skip to main content

Ik heb vandaag een mail ontvangen;
“Het lijkt erop dat uw aansluiting wordt misbruikt. We hebben uw abonnement tijdelijk geblokkeerd.”
Dit is vrij apart gezien ik mijn nieuwe abonnement nog niet gebruikt heb. (Heb nog 2 maanden mijn werk telefoon in gebruik). De simkaart heb ik vandaag voor het eerst in mijn telefoon gestopt om te kijken of de email geen valse mail was. Maar dit bleek inderdaad niet het geval. 

Begrijp niet wat er met mijn simkaart/ abonnement aan de hand kan zijn gezien het een nieuw abonnement is, met als het goed is nog 0 mb data en 0 minuten aan verbruik. 

Ik heb zojuist de klantenservice gebeld zoals verzocht in de email, maar na 39 minuten in de wacht staan had ik er genoeg van. Kunnen jullie zien wat het probleem is? 

Is het wel een 06 nummer en niet zo een 097 tablet telefoonnummer ?


Nee gewoon een mobiel abonnement met een normaal 06 nummer


Goedemiddag @FvI13 en welkom hier op onze Community!

Om heel eerlijk te zijn, kan ik dit ook niet meteen plaatsen.

@Dennis ABD, kun jij hier wellicht iets zinnigs over zeggen?


Nope. Dit is iets wat, zo ver ik weet, gebeurt als er onverwachte hoge kosten gemaakt worden met een 06 en dat is niet iets waar Abuse iets mee kan. Dat is iets voor de klantenservice en de mobiele fraude afdeling.


Is er iemand van die afdeling op het forum aanwezig die kan helpen? 


Is er iemand van die afdeling op het forum aanwezig die kan helpen? 

Er hebben al 2 mensen gereageerd @FvI13 , de moderator Jan van KPN heeft gereageerd en daarna Dennis ABD van het veiligheidscentrum van KPN

en het advies van de laatste was

Dat is iets voor de klantenservice en de mobiele fraude afdeling.

Heb je daar al contact mee gehad?

 


Daar krijg je geen contact mee zonder een uur in de wacht te staan


Daar krijg je geen contact mee zonder een uur in de wacht te staan

Dan heb je ook nog Facebook en X @FvI13 


Daar krijg je geen contact mee zonder een uur in de wacht te staan

Het kan op bepaalde moment wat drukker zijn @FvI13. Maar je hoeft zelden een uur te wachten, zeker niet als je meteen rond 8.00 belt. Vanaf hier is mijn advies dan ook om nogmaals te bellen hierover. 


Reageer