Skip to main content

Hoi! 
Ik heb gisteren een nieuw mobiel abonnement afgesloten bij jullie. Nu heb ik een SMS ontvangen dat ik een mail met uitgebreide informatie heb gekregen, maar die heb ik niet ontvangen. Ook niet in de spam. Ik denk dat er iets mis is gegaan met mijn mailadres. Kunnen jullie dat even checken?

 

 En nog een andere vraag: klopt het dat om maandelijks mijn abonnement kan aanpassen qua hoeveelheid data? Ook naar beneden?

 

 Dank!

 Leonie

@LeonieS Welkom op het forum. 

Wat vreemd dat je je bevestiging e-mail niet hebt ontvangen. 

Ik controleer graag of deze naar het juiste e-mailadres is verzonden. 

Zou je daarom je forumprofiel zo volledig mogelijk willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Voor wat betreft je abonnement, het klopt dat je deze na een maand kunt wijzigen. Zowel omhoog of naar beneden. Deze wijziging kun je doen in mijnKPN. 


Hi, ik heb mijn profiel aangepast en inmiddels ook een brief ontvangen dat mijn mailadres inderdaad verkeerd bleek. Staat dat nu goed? Ik kan mijn product via mijn telefoonnummer nog niet aan mijn profiel koppelen, omdat dat nummer pas per 4 Sept wordt vrijgegeven.


@LeonieS Ik heb in dit geval even aangenomen dat het e-mailadres waarmee het forumaccount is aangemaakt de juiste is. 

Dat is inderdaad het e-mailadres dat bij ons bekend is, en nu ook juist in de systemen staat. Vanaf nu zou dit dan ook goed moeten gaan :)


Super, dank je!