Skip to main content

Waarom is er een maximum van 4 extra te koppelen abonnementen aan Mijn KPN?

Wij bestaan uit een gezin van 5 en hebben ook nog een Data abonnement voor de Ipad.

Op deze manier worden grotere gezinnen benadeeld als het gaat om de KPN thuis voordelen zoals bv MB’s delen.

Hallo @Daan Brbr 

 

Waarom er een maximum aantal voor het koppelen van abonnementen in de MijnKPN app zit zou ik niet weten.

Om MB's te delen is het echter niet noodzakelijk dat ze allemaal aan hetzelfde KPN ID gekoppeld zijn, de enige vereiste is dat al die abonnementen op hetzelfde adres geregistreerd zijn (mag dus ook onder een andere naam).
Per huishouden is er trouwens wel een maximum van 10 telefoonnummers.

Zie hier verdere informatie over MB's delen:

 


Ok dank maar is toch onhandig qua verdelen als je een totaaloverzicht wilt hebben. Dus toch nog benieuwd waarom het koppelen ook niet gelijk is aan de 10 deel mogelijkheden.


Dan even een reactie afwachten van iemand die dat weet, waarschijnlijk een KPN moderator, het kan een dag of 5 duren voor ze aan dit topic toe zijn.


Hoi @Daan Brbr, het moet inderdaad mogelijk zijn om meer abonnementen te koppelen aan MijnKPN. 2 vaste aansluitingen en 10 mobiele abonnementen. Staan er bij jou mogelijk nog oudere, inactieve, abonnementen bij die ruimte innemen?

Of gebeurt er iets anders als je het 5e abonnement probeert te koppelen, krijg je bijvoorbeeld een foutmelding daarbij?


Hallo en staan 5 mobiele abonnementen in het overzicht als ik daar klik op Abonnement toevogen komt de melding: Let op, maximum aantal te koppelen abonnementen is al bereikt.

Qua oudere inactieve abonnementen. Die zie ik niet in de lijst staan. Kan ik mogelijk ergens anders vinden?

Hoor graag.

 


Oudere abonnementen zouden in dezelfde lijst moeten staan, als ze er zijn. Zou je jouw forumprofiel volledig (van 1 van de gekoppelde nummers: postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) kunnen invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik kijken of ik aan deze kant iets kan zien.


Het is ondertussen toch gelukt. Ondanks de eerder genoemde melding dat het maximum bereikt zou zijn heb ik toch een abonnement toegevoegd en dat werkte. Wel vreemd dat deze melding verschijnt lijkt met een bugje.

 


Die foutmelding is dan erg gek inderdaad, ik geef dat door zodat dat bekeken kan worden. Gelukkig heb jij de abonnementen toch kunnen koppelen en is dat zo goed gekomen 🙂