Skip to main content

Goeiedag van de week mb's bijgekocht 1 dag voor einde periode. (1000 mb) volgende dag nieuwe tegoed bijgeschreven, maar tot mijn verbazing de extra 1000 MB waren niet meer te vinden. Weg €8 euro. Lijkt me toch niet de bedoeling???? Groet Maarten van Doleweerd

Hallo @Maarten van Doleweerd ,

Als het goed is, dan is de bundel niet weg want de bundel is 31 dagen geldig. Alleen ben je aan het begin van de nieuwe periode weer begonnen met het opmaken van je reguliere bundel. Die wordt namelijk als eerste aangesproken.

 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/extra-bundel.htm

Extra bundels zijn 31 dagen geldig vanaf het moment dat je ze aanzet en geldig in Nederland en in de EU. Je kan ze niet gebruiken voor MB’s delen. Heb je nog MB's, minuten en sms'jes uit je eigen abonnement, dan maak je deze eerst op voordat je aan de Extra Bundel begint.

 

Dus je gaat alleen wat aan jouw extra bundel hebben als je deze maand weer jouw reguliere tegoed opmaakt. Mogelijk kun je de nu niet gebruikte extra bundel nog wel ergens terugvinden in Mijn KPN. 

 

Als je in de toekomst nogmaals vlak voor het einde van de maand door jouw MB's heb bent, dan kun je beter de 250MB bundel kopen. 

Extra Bundel per SMS aanzetten

250 MB/min/sms

2,99

Sms NL-EU 250 AAN naar 1266

Activeer per SMS

1000 MB/min/sms

7,99

Sms NL-EU 1000 AAN naar 1266

Activeer per SMS

  • 31 dagen geldig vanaf het moment dat je 'm bestelt
  • Geldig in Nederland en de hele EU
  • Niet te gebruiken voor MB's delen

Reageer