Skip to main content

Mb delen met mijn kinderen lukt niet.

Hoi @T.Dirks. Welkom op het KPN Forum! Ik zal voor jou uitzoeken waarom het niet lukt om MB's te delen met jouw kinderen. Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!


Mijn profiel is bijgewerkt. Graag een reactie op mijn vraag. Ik zie de telefoonnummers van mijn dochters wel staan bij mb delen maar als ik een nummer selecteer kan ik de handeling niet verder afmaken.


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens.Ik heb alle nummer opnieuw aangemeld aan jouw KPN Compleet/Hussel huishouden. Zou je willen testen of het nu wel lukt om MB's te delen? Ik hoor graag van je!


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens.Ik heb alle nummer opnieuw aangemeld aan jouw KPN Compleet/Hussel huishouden. Zou je willen testen of het nu wel lukt om MB's te delen? Ik hoor graag van je!

Ik heb niets meer van  je gehoord dus ik ga er vanuit dat het nu wel lukt om MB's te delen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden. :slight_smile: