Skip to main content
Beantwoord

MB delen

• September 5, 2020
  • 4 reacties
  • 65 keer bekeken

Mb delen met mijn kinderen lukt niet.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens.Ik heb alle nummer opnieuw aangemeld aan jouw KPN Compleet/Hussel huishouden. Zou je willen testen of het nu wel lukt om MB's te delen? Ik hoor graag van je!

Ik heb niets meer van  je gehoord dus ik ga er vanuit dat het nu wel lukt om MB's te delen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden. :slight_smile:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @T.Dirks. Welkom op het KPN Forum! Ik zal voor jou uitzoeken waarom het niet lukt om MB's te delen met jouw kinderen. Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 5, 2020

Mijn profiel is bijgewerkt. Graag een reactie op mijn vraag. Ik zie de telefoonnummers van mijn dochters wel staan bij mb delen maar als ik een nummer selecteer kan ik de handeling niet verder afmaken.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens.Ik heb alle nummer opnieuw aangemeld aan jouw KPN Compleet/Hussel huishouden. Zou je willen testen of het nu wel lukt om MB's te delen? Ik hoor graag van je!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 13, 2020

Ik heb niets meer van  je gehoord dus ik ga er vanuit dat het nu wel lukt om MB's te delen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden. :slight_smile: