Skip to main content

Waarom kan ik bij kpn maar 1 gb bijkopen voor 7 euro.

Mijn zoon betaald bij tele 2 .......20 euro voor 10 gb.

Waarom zijn er niet meer bundels beschikbaar???

Tja ... er was tot voor kort ook een 10 gb bundel beschikbaar. Maar ik begreep dat KPN die afgeschaft heeft. Dat las ik afgelopen week ergens in een ander topic.


Hoi @Patrick van Casand 

Extra MB’s bijkopen is bedoeld als je incidenteel (direct) meer data nodig hebt. Bij KPN Hussel kan je iedere maand je bundel (1x) verhogen (of verlagen). Voor hetzelfde geld heb je dan veel meer GB’s.

Extra bundel aanzetten of je abonnement verhogen | KPN.com

Je moet in het laatste geval alleen vooruit plannen. De wijziging gaat de 1e dag van de volgende factuurperiode in.


Hallo @Patrick van Casand ,

Sinds ongeveer twee maanden bestaan de bundels van 3GB en 5GB niet meer. KPN biedt ze niet meer aan. 

Er is nu dus een keuze uit een Extra Bundel van 1GB of het abonnement kan aangepast worden naar een Unlimited abonnement. Met Unlimited Data van KPN heb je onbeperkt mobiel bellen en smsen en beschikking over onbeperkt internet en in de EU krijg je sinds kort 50GB per maand. 
Het wijzigen van het abonnement kan eenvoudig via de MijnKPN app of de klantenservice (0800-0402).

 


In Spanje was mijn bundel al vlug leeg, ik kreeg de aanbieding om voor 7,99 1gb bij te kopen. Dat heb ik 8x gedaan. 
mijn neef kreeg ook een aanbieding toen zijn internet op was, voor 1.99 kon hij 1GB bijkopen. 
Thuis heb ik een klacht ingediend. Na lang zoeken is het antwoord dat mijn neef een andere bundel heeft. 


In Spanje was mijn bundel al vlug leeg, ik kreeg de aanbieding om voor 7,99 1gb bij te kopen. Dat heb ik 8x gedaan. 
mijn neef kreeg ook een aanbieding toen zijn internet op was, voor 1.99 kon hij 1GB bijkopen. 
Thuis heb ik een klacht ingediend. Na lang zoeken is het antwoord dat mijn neef een andere bundel heeft. 

Ja, bij oudere abonnementen of zakelijke abonnementen kunnen de prijzen anders zijn dan bij nieuwe Hussel abonnementen.


Dit is een pure commerciële keuze van kpn.

het maakt het voor de klant niet gemakkelijker! 
je moet nu, bijvoorbeeld in de maand voordat je met vakantie gaat je bundel aanpassen. Het zou KPN sieren als je met onmiddellijke ingang je bundel kan wijzigen en de wijziging minimaal 1 maand te laten duren. desnoods met bijvoorbeeld 5 euro extra handellingskosten, als je met onmiddellijke ingang wilt wijzigen. Dat zou pas klantvriendelijk zijn! Maar ja, waarschijnlijk tellen deze inkomsten zwaarder dan het klantbelang.

 


Pure afzetterij, ik zit nu op de camping en kan inderdaad alleen extra Gb’s bijkopen à €7,99 

Pure afzetterij, zodra ik terug ben van vakantie stap ik over naar een andere provider, mijn contract koop ik wel af, wat een oplichters om dat net voor de vakantieperiode aan te passen.

 


Mijn zoon betaald bij tele 2 .......20 euro voor 10 gb.

Ja… én? Ik betaal bij kpn 17,50 voor 10 GB per maand. En onbeperkt bellen/sms. 😀

CC @Patrick van Casand .


Klantonvriendelijk en pure zwendel...Snel geld maken en klanten pushen om een duurder abo te nemen...Na de vakantie naar een ander provider is het beste antwoord.Â