Skip to main content

Ik heb een vraag/probleem.

Mijn vrouw en ik hebben beide ons abo verlengd, mijn vrouw op 23-07-2023 en ik op 24-07-2023. Zij heeft onbeperkt internet, ik heb 0 internet.

Toen dat allemaal geactiveerd was heb ik ingevoerd dat zij iedere maand 50 GB (het maximum) aan mij overboekt, automatisch.

Dat is ook gedaan vanmorgen vroeg maar …… er staat bij dat dit tegoed slechts 5 dagen geldig is en vervalt per 6 augustus.

Blijkbaar is het zo dat deze datum dan gekoppeld is aan je contractdatum. Nou ken ik die hele datum "6e van de maand” niet maar het zal zo zijn. Er wordt ook helemaal nergens voor gewaarschuwd als je MB's gaat overboeken.

Dus … vanaf de 6e heb ik geen internet meer en zij kan blijkbaar ook niks meer overboeken want ze heeft alles al verbruikt.

En we gaan vrijdag as op vakantie naar Slovenië ….

Is er iemand met een slim idee hoe we dit kunnen oplossen? 

De 6e van de maand gaat bij uw vrouw de nieuwe factuurdatum in. Op die dag zult u(zij) dus voortaan mb's moeten delen.

Als u ingesteld heeft dat da automatisch gaat, dan zal dat automatisch gaan uiteraard. 


Dat zal zijn maar kan zij dan op de 6e opnieuw MB’s delen met mij?


Dat zal zijn maar kan zij dan op de 6e opnieuw MB’s delen met mij?

Ja, als het goed is wel. Heeft u al een factuur ontvangen? Op het 2de blad staat de factuurperiode aangegeven.


Nee nog geen factuur ontvangen. Normaal gesproken komt die rond de 7e/8e vd maand. De laatste is van 7 juli maar toen waren de abo's nog niet verlengd.


Het is opgelost. Alsnog vandaag op de 6e MB’s kunnen overboeken.