Skip to main content

Hoi,

Ik zou graag mijn 2 kids en man willen toevoegen om MB's te delen. Helaas lukt dit mij niet? Kan iemand mij helpen aub.

 

Mvg

Nicole

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi Nicole. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen met jouw man en 2 kinderen. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en 06-nummers achter willen laten op het KPN Forum profiel? Alle mobiele nummers kan je kwijt in het 'Persoonlijke opmerkingen’ veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik zal uitzoeken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen. 


Hoi,

Ik heb mijn gegevens aangepast. Ik hoop dat je me kan helpen.

 

Groetjes Nicole


Bedankt voor het achterlaten van je gegevens Nicole. Ik zie dat het gaat om een Telfort abonnement dat nu een KPN abonnement is geworden. In het topic ‘Telfort mobiel wordt KPN’ lees je alles over deze overzetting. Helaas is het niet mogelijk om een oud Telfort abonnement toe te voegen aan KPN Hussel en MB's te delen. Alleen als je nu of straks een KPN-abonnement afsluit, kun je MB’s delen. Als je daarvoor kiest, vervallen de Telfort voorwaarden. Denk aan belminuten en MB’s meenemen naar de volgende maand.

 

 

 


Reageer