Skip to main content

Ik heb enige tijd geleden een kids sim voor mijn zoon aangeschaft. Ik wil graag wat van mijn MB’s naar hem sturen alleen kan ik zijn nummer niet kiezen bij mijnkpn. ik kan zijn nummer ook niet toevoegen aan KPN Compleet.

 

Hoe kan ik dit het beste oplossen?

 

 

Hoi @chaos2305. Wat vervelend dat je geen MB's kan delen met jouw zoon. Ik zal uitzoeken waarom het nu niet lukt. Zou je daarvoor jouw gegevens achter willen laten in je KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


@Vikash  ik heb de gegevens bijgewerkt


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het gelijk voor jou uitgezocht en zag dat het nummer nog niet was aangemeld aan jouw Hussel huishouden. Dit heb ik zojuist alsnog gedaan. Wil je testen of het nu wel lukt om MB's te delen? Ik hoor graag van je!


@Vikash Het werkt, ik heb hem net wat mb’s getuurd. Bedankt voor je hulp!

 

Chaos


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het gelijk voor jou uitgezocht en zag dat het nummer nog niet was aangemeld aan jouw Hussel huishouden. Dit heb ik zojuist alsnog gedaan. Wil je testen of het nu wel lukt om MB's te delen? Ik hoor graag van je!

@Vikash Het werkt, ik heb hem net wat mb’s getuurd. Bedankt voor je hulp!

Wat goed om te lezen dat het nu wel lukt. Als je in de toekomst nog andere vragen heb, dan weet je ons te vinden. Graag gedaan!