Skip to main content

Ik heb sinds een paar dagen een nieuw abonnement, heb het ook al even gecheckt via de tool, maar alles zou moeten werken, alles is geactiveerd.

 

via dat abonnement kan ik echter geen MB's delen naar mijn vrouw via de app..?

Het nummer dat niet kan delen, waar het om gaat eindigt op 18, en van mijn vrouw op 46

Het andere nummer wat er nu nog instaat ga ik binnenkort verlengen naar 0 mb en wil ik ook data naar kunnen sturen, maar wil het eerst even werkend hebben, dit is voor ons de voordeligste optie namelijk.

Kleine toevoeging, aanmelden voor combi voordeel ging ook niet, kreeg een foutmelding,

https://www.kpn.com/combivoordeel/aanmelden/aanmelden-nog-niet-mogelijk.htm


Waarom kan ik geen MB's delen?

Je kunt geen MB's delen in de volgende gevallen:

  • Als er maar 1 mobiel abonnement is ingeschreven op je adres
  • Als je een abonnement hebt zonder data
  • Als je een oud-Telfort abonnement hebt
  • Als je nog maar minder dan 50 MB's over hebt in je abonnement
  • Als je nog geen producten aan je KPN ID gekoppeld hebt. Kijk bij de veelgestelde vragen hoe je producten moet koppelen.

Alle 3 de abbo's staan op hetzelfde adres
Onbeperkt internet
Voorheen KPN prepaid
Onbeperkt internet
Alles is gekoppeld aan mn ID


Alles gekoppeld en ook een bevestiging daarvan gehad?

Ik weet niet hoe het zit met de factuurperiode, maar als je je privegegevens invult in je profiel, kan een KPN-medewerker vast de details bekijken van jouw acount.


heb de gegegevens even aangevuld, en een email gehad dat t nummer succesvol is toegevoegd aan mijn id


Probleem is opgelost via de app, een formuliertje ingevuld en 2e nummer nu wel succesvol aangemeld