Skip to main content

Zo gebeurt het wel eens dat je een relatie hebt en die dan uit gaat… en dat diegene dan nog wel in jouw “mb's delen” staat. Niet dat ik pijn in mijn hart ervan krijg, maar ik gun ze ook geen MB's. 

Hoe delete ik dit nummer uit mijn lijst?? 

Hoi @SDJ89. Welkom op het KPN Forum. Ik kan mij voorstellen dat je zijn/haar nummer wilt laten verwijderen uit jouw Hussel huishouden zodat er geen MB's gedeeld kunnen worden. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het mobiele nummer dat verwijderd moet worden achterlaten in het KPN Forum profiel? Het mobiele nummer mag je achterlaten in het "Persoonlijk opmerkingen” veld van het KPN Forum profiel. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan zoek ik voor je uit hoe we het nummer kunnen verwijderen uit jouw Hussel huishouden. Ik hoor graag van je!


Yes! Gedaan! 

En dan nog een vraag: ik heb een werknummer op een ander KPNID staan, kan ik deze laten omzetten naar mijn privé KPN id?


En dan nog een vraag: ik heb een werknummer op een ander KPNID staan, kan ik deze laten omzetten naar mijn privé KPN id?

Wanneer het om een kleinzakelijk mobiele abonnement gaat is het mogelijk om het te koppelen aan jouw prive KPN ID. Zakelijke abonnementen hebben een aparte MijnKPN .

 

Ik heb zelf geprobeerd om het mobiele nummer te verwijderen uit jouw Hussel huishouden. Ik had verwacht dat ik jou zelf verder kon helpen hierin maar helaas heb ik deze mogelijkheid zelf niet. Je kan hiervoor het beste bellen met onze klantenservice (0800 0402). Zij zullen jouw dan doorverbinden met een achterliggende afdeling (KPN Compleet Desk) die jou wel verder kan helpen hierin.