Skip to main content

Ik heb momenteel nog een Oud Telfort Abonnement met de rechten om MB's en Minuten 3 maanden mee te nemen.

Ik wil omdat ik vrijwel de gehele dag thuis ben voor 1 of 2 maanden die MB's op 0 zetten en enkel minuten behouden.

Hierbij dan mijn vraag voor de zekerheid, als ik die MB's op 0 zet blijven de MB's die ik mee neem gewoon bestaan toch of gooit KPN dat dan geheel meteen op 0 MB's.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @MandersOnline , even een misverstand wegwerken, je kunt tot 2 maanden meenemen naar je huidige maand, dus totaal 3 maanden.

Er is niets aan te passen.


Beste Jan, die 2 maanden meenemen dat is dus de vraag, maar dan zet ik voor 1 of 2 maanden de MB’s op 0 MB.


Hallo @MandersOnline  ik begrijp eerlijk gezegd niet wat je bedoelt met MB's op 0 zetten, dat kan niet, wat je overhoudt van de afgelopen 2 maanden wordt bijgeschreven bij je huidige maand, heb je niets overgehouden begin je met je huidige maand met 1 maand data en belminuten.

 


 Hallo @JanD ,

Zie onderstaande afbeelding:

Wat ik dus eventueel overweeg is die MB’s naar 0 zetten voor 1 a 2 maanden. en dan weer terug naar huidige abonnement.

 

Ik gebruik niet zo veel en kan dus met 2800 MB die ik mee mag nemen wel 1 of 2 maanden vooruit.


Hallo @MandersOnline , daar maak je een denkfout, als je een 0 MB-abo neemt, ben je de overgebleven MB's kwijt op het moment dat het nieuwe 0 MB-abo ingaat.

 


Daarom de vraag. Ik kan mijn TFT aanhouden en ga dus niet over naar KPN hussel.

Anders ga ik gewoon een maandje gokken en eventueel zonder MB’s door het leven, indien nodig gebruik ik MB's van de baas:wink: .


Hallo @MandersOnline , alléén bij verlengen ga je over naar KPN, bij een ander abo  binnen TFT kiezen niet.

Volgens de voorwaarden zou je 1 keer per maand je abo bij kunnen stellen naar boven, daarna kun je weer bijstellen naar beneden tot het niveau van je originele abonnement, maar niet lager

In jouw geval wil je je abo naar beneden bijstellen en dat kan dus niet, maar kijk even naar de juiste voorwaarden die voor jou gelden

Boven ‘huidig abonnement’ staat in het blauw ‘bekijk abonnementsvoorwaarden en kies dan de PDF die bij jouw abo past.

 


@JanDIk zie wel de knop dat ik mag wijzigen.

Ik zie daarover ook niets in mijn voorwaarden. Abonnement is verlengbaar sinds 30-11-2018 dus denk dat dat het juist wel mogelijk maakt voor mij.

 

Ik probeer aan te passen en krijg dan een melding over de Algemene Voorwaarden. Oude Telfort Abonnementen worden niet benoemd, dit maakt het extra lastig.

https://www.kpn.com/service/mijnkpn/voorwaarden-aanpassen-abonnement-extra-opties.htm


Hallo @MandersOnline ,wat ik al eerder schreef, verlengen is iets anders dan je Telfort-abo aanpassen.

Je zou in de eerder genoemde voorwaarden moeten kijken en de soort voorwaarden hangen af van wanneer je abo is ingegaan.

Het wijzigen va n een a bo kan in principe per de 1e van de volgende periode.

Wacht anders even de reactie van een moderator af.

 


Ik wacht op een Moderator en anders pas ik vanavond het nog even snel aan en zie ik wel of er iets mogelijk is en wat de gevolgen zijn.


Gisteren avond laat nog even uitgevoerd. Kon zonder problemen, kreeg ook sms direct daarna:

Beste klant, op uw verzoek wordt uw abonnement gewijzigd. Deze wijziging gaat in per de eerste van de nieuwe factuurmaand. Kijk in MijnKPN voor meer informatie. Groet, KPN

Vanmorgen een nieuwe SMS dat de maand gestart was en dat je in de App kan kijken.

Nou heel mooi, want mijn MB’s zijn meegenomen naar de nieuwe maand.

Ik zal kijken als ik over paar dagen mijn factuur krijg of ik dan omdat ik lager ga misschien een extra bedrag moet betalen.


Hi @MandersOnline, welkom op het Forum! Goed om te lezen dat je ondertussen zelf al achter het antwoord bent gekomen. De MB's die al stond neem je mee, je krijgt er alleen geen nieuwe MB's bij zolang jouw abonnement op 0 MB staat. Verder blijft dezelfde regeling gelden die ook gold toen jouw abonnement nog wel MB's had. :slight_smile:


Reageer