Skip to main content

Mijn zoon had de laatste maanden zeer hoge abonnementskosten. Zie de trendbreuk hieronder; 

 

 

Vervolgens ben ik gaan bellen en toen bleek dat hij volgens KPN zelf een groot aantal keren voor EUR 7,99 aan MB's had geaccordeerd. Echter...op zijn SMS 1266 was dit maar vier keer terug te vinden i.t.t de bijna EUR 450,- die hiervoor was geincasseerd. Zie onder april en daaronder screenshot van SMS 1266

Ook in december en januari bleek dit het geval. Zie onder. 

 

DE VRAAG AAN KPN IS DIT PER OMGAANDE TE VERKLAREN.

DAARNAAST ZIE JE IN FACTUUR-OVERZICHT DAT ER OP ENKELE MAANDEN DUBBEL IS GEINCASSEERD. GRAAG AANGEVEN WAAROM DIT IS GEBEURD. IS NOTABENE HETZELFDE FACTUURNUMMER.. DANK

Goed dat je hier de vraag stelt @PieterB1974 . Een moderater gaat dit oppakken.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc.  En uiteraard ook het telefoonnummer waar het om gaat. De wachttijd op een moderater is ca drie dagen.


@PieterB1974 Het kan uiteraard mis zijn gegaan maar je kan ook zelf sms’jes uit je telefoon verwijderen.

KPN kan dit als het goed is wel zien wat er verstuurd is of er nu wel of niet zelf wat verwijderd is.

 

Die dubbele facturen zijn heel vreemd!

En als je bij het bank afschrift kijkt zijn ze dus ook dubbel afgeschreven?

 

Denk aan je caps lock gebruik want dat ziet men hier als schreeuwen en wordt niet gewaardeerd.


Hoi @PieterB1974, welkom op ons forum!
Ik zie dat je je profiel al ingevuld hebt, ik zie hier wel alle bundels aangevraagd staan, dat kunnen wij helaas ook niet terugdraaien.
In deze situatie zou het wellicht handig zijn een unlimited abonnement of kids abonnement te nemen. Deze beide dingen kun je via je MijnKPN regelen of telefonisch via 0800-0402

Wat betreft de incasso's, facturen worden maar 1x afgeschreven maar als je het zelf ook overgemaakt hebt kan dat elkaar misschien kruisen, dat kan ik verder niet inzien. Als je teveel overgemaakt hebt wordt dit met openstaande facturen verrekend en anders binnen twee weken teruggestort. Als je daar verder nog vragen over hebt kun je het beste ook even bellen met 0800-0402


 ik zie hier wel alle bundels aangevraagd staan, dat kunnen wij helaas ook niet terugdraaien.

 

@PieterB1974 

Ik zie een zwaar gesprek met je zoon aankomen. 😱

 

 


 ik zie hier wel alle bundels aangevraagd staan, dat kunnen wij helaas ook niet terugdraaien.

 

@PieterB1974

Ik zie een zwaar gesprek met je zoon aankomen. 😱

 

 

Ook een beetje risico van de ouder lijkt mij? Die had ook kunnen kiezen een unlimited abonnement te nemen of een Kids abonnement.