Geachte heer/mevrouw,
Sinds meer dan twee maanden ervaar ik een aanhoudende storing met mijn mobiele internetverbinding, hetgeen buitengewoon storend is, zeker aangezien ik al jarenlang een trouwe klant ben bij KPN. Ondanks dat ik meerdere malen contact heb gezocht met uw klantenservice (vier keer inmiddels), wordt mijn probleem óf niet behandeld óf afgesloten zonder dat de storing is opgelost.
Tot mijn grote teleurstelling heb ik tot nu toe geen proactieve opvolging van uw kant ervaren, en moet ik telkens opnieuw zelf het initiatief nemen om de kwestie te bespreken. Ondertussen blijven de facturen echter gewoon binnenkomen alsof er niets aan de hand is. Dit is voor mij onacceptabel.Ik verzoek u dan ook vriendelijk, doch dringend, om binnen een redelijke termijn deze storing op te lossen en om mij hierover terugkoppeling te geven.
Mocht ik binnen een week geen bevredigend antwoord of oplossing ontvangen, dan zie ik mij helaas genoodzaakt om mijn contract met KPN te beëindigen en over te stappen naar een andere provider.
Dit zou ik echter liever vermijden, mits er vanuit uw kant een serieuze inspanning wordt geleverd om mijn probleem te verhelpen.Ik hoop spoedig van u te horen.
Met vriendelijke groet, Marco
Klantnummer: *****
Admin: klantnummer uit bericht verwijderd i.v.m. privacy