Skip to main content

Ik ben benieuwd naar het volgende: ik heb op dit moment glasvezel internet en een mobiel abonnement bij KPN (sim only), waar ik gescheiden facturen voor krijg. Voor mijn werk wil ik echter een tweede mobiele abonnement afsluiten om met name bereikbaar op te zijn, gewoon privé dus aangezien mijn werkgever geen zakelijk abonnement afsluit voor mij maar mij wel een budget geeft om zelf wat af te sluiten.

Daarom ben ik benieuwd hoe dit met 2 mobiele abonnementen op Ă©Ă©n en dezelfde naam en hetzelfde adres gaat werken. Krijg ik straks 1 factuur waar beide abonnementen op staan of krijg ik 2 facturen, 1 per telefoonnummer?

Mobiele abonnementen zijn losse abonnementen. Je krijgt dus per abonnement een factuur. Lijkt me in dezen wel handig. Dan is 'zakelijk’ en privé goed gescheiden.


Dat is heel erg fijn. Mijn werkgever haalt namelijk ook het telefoonnummer van de factuur om in hun systeem te zetten, op zich logisch en slim bedacht, maar mede daarom wil ik koste wat kost voorkomen dat mijn privénummer daar al dan niet per ongeluk in wordt opgenomen.

 

Dank je wel Peter!


Goede vraag, AddVariety. Je krijgt inderdaad een losse factuur. Gecombineerde mobiele factuur gebeurt alleen als je meerdere abonnementen onder hetzelfde klantnummer hebt. En dat is iets wat alleen gebeurt als je dat expliciet wilt. Dus je zit goed wat dat betreft, de boel blijft netjes gescheiden.