Skip to main content

Met deze melding ”Deze multisim is al in gebruik op een andere smartwatch” contact opgenomen met de 0800-0402. oorzaak: niet juist verwijderd van de oude Apple Watch. Oplossing klantenservice: “we blokkeren je oude sim en sturen je een nieuwe toe. Dan is het probleem opgelost.” 

Vandaag nieuwe sim in de iPhone met als resultaat: ”Deze multisim is al in gebruik op een andere smartwatch”.

Morgen maar weer bellen …..pffff 

Hoi @TinekeenBoris, welkom bij de KPN Community. Heb je het probleem weten te verhelpen. Heb je deze smartwatch ook daadwerkelijk een keer actief gehad in combinatie met een andere telefoon? Dan kun je deze stappen nog een keer doorlopen op dat toestel

Uitzetten op een Apple Watch

  • Open je Apple Watch app op je iPhone
  • Ga naar Mobiel netwerk
  • Tik op het i-icoontje achter KPN NL
  • Kies Beheer KPN NL account
  • Login met je KPN ID
  • Selecteer Apple Watch en kies Uitzetten

Of bekijk onze toestelhulp tool voor specifieke uitleg per smartwatch.

 

Je kan ook altijd even het artikel: Multisim bij KPN doornemen uit onze Kennisbank.


Dit lukt dus niet. Bij het mobiel netwerk staat helemaal niets dus ik kan ook niet op een icoontje klikken.

Stavaza:

2x bellen: na een half uur in de wacht werd de verbinding verbroken en was het vervolgens na 18.00 uur. Dus terugbellen kon ook niet meer.

3x bellen: “hier heb ik geen ervaring mee dat moet ik aan een collega vragen.” Na 20 minuten is het probleem niet opgelost en krijg ik het advies om maar naar een KPN winkel te gaan. Overigens was het op dat moment 18.05 uur…...

Tot zover de telefonische helpdesk van KPN.

👿


Laatste stavaza: hedenmorgen kreeg ik het bericht dat de multisim was stopgezet. (schijnbaar de actie door de helpdesk van gisteren?). Vervolgens kon ik de procedure normaal doorlopen en is de multisim nu actief op de Apple Watch.


Laatste stavaza: hedenmorgen kreeg ik het bericht dat de multisim was stopgezet. (schijnbaar de actie door de helpdesk van gisteren?). Vervolgens kon ik de procedure normaal doorlopen en is de multisim nu actief op de Apple Watch.

 

Hoi Tineke! I heb de koppeling ongedaan gemaakt. Je kan over een aantal uur opnieuw een activatie proberen te doen! Ik hoor graag wat je bevindingen zijn dan! Sorry ik was even wat laat met mijn reactie. Fijn dat het gelukt is 🙂