Skip to main content

Goedenavond. Ik ben Peter 

Sinds vrijdag een nieuwe Ultra S24. Alles ging goed. Esim overzetten. Met zakelijke vaste simkaart.

Alle apps zitten er in. En ook de samsung S6 werkt. Alleen die verdomde 😉 esim wil niet. Deze blijft aangeven dat ik hem al verbonden heb. Maar in de instellingen mobiele abonnement is dat gewoon niet zo. Sim 1 is mijn zakelijk sim en dat is een gewone simkaart. Die mag niet eens al zou ik willen

 

Maar simkaart 2 geeft gewoon de mijnkpn, log ook in en dan de melding dat hij al is gekoppeld. maar er is maar 1 samsung S6. Dus ik denk dat na overzetten van de S23 naar de S24 dat de S6 ergens iets is blijven vasthouden. Kan dan vanuit jullie kant gedaan worden? 

 

Hoop het wel. Want ik wil hem gewoon weer actief hebben. 

 

Al vast bedankt 

Hoi @Peterthegreat71. Wat vervelend dat het niet lukt om jouw e-sim te koppelen aan jouw nieuwe Samsung Ultra S24. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan doe ik een poging om jouw E-sim te ontkoppelen van jouw abonnement zodat je het weer opnieuw kan koppelen aan jouw S24.


Goedemorgen Vikash,

Ik heb me profiel een update gegeven.

Hoop dat je er genoeg aan hebt.

 


@Peterthegreat71 Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist jouw E-sim losgekoppeld. Zou je het nog eens willen proberen te koppelen aan jouw Samsung S24? Laat je mij weten of het is gelukt?


Beste Vikash ,

 

Helaas is het niet gelukt. Althans wel deels. Want ik kwam verder in het systeem en lijkt besteld te zijn.

Maar in de app blijft hij aangeven Service instellen.

Heb mijn horloge en S24 ultra al een keer opnieuw ingesteld. Maar maakt niet uit.

Zodra ik mijn mobiel uitzet en bel met mijn horloge krijg ik gelijk de melding geen netwerk. 

 

 


Beste Vikash ,

 

Helaas is het niet gelukt. Althans wel deels. Want ik kwam verder in het systeem en lijkt besteld te zijn.

Maar in de app blijft hij aangeven Service instellen.

Wat vreemd dat het niet is gelukt. Ik zie dit ook terug in onze systemen. Volgens onze systemen lijkt het dat je gisteren rond 23:00 uur jouw e-sim hebt besteld. Ik krijg op dit moment niet de mogelijkheid om jouw e-sim nogmaals te verwijderen. Wil je het nog even de tijd geven? Als het uiteindelijk toch niet werkt kan je denk ik het beste langs een KPN Winkel gaan met jouw Watch. Wellicht krijgen zij het wel voor elkaar. Hou je mij verder op de hoogte als er ontwikkelingen zijn. 

 


Beste Vikash,

 

Is goed, zal als het niet werkt op zijn vroegst zaterdag worden dat ik naar een KPN winkel gaan.

Maar voor nu wacht ik het nog even af. 

Laat het je weten als het wel of niet gelukt is. 

 

Groetjes

 

Peter 


Hoi Vikash,

Installatie esim voltooid. Kreeg vanmiddag een sms. Nog niet kunnen testen. Maar ga er vanuit dat het werkt. 

Dankje wel voor de moeite

Als je nog een NPS stuurt, vul ik deze in.


Wat goed om te lezen dat het uiteindelijk toch nog is gelukt! Graag gedaan!😊