Skip to main content

@Nicj56 Ben je nog verder gekomen of loop je nog steeds vast? Zou je anders het betreffende mobiele nummer eens in jouw profiel kunnen zetten en mij een seintje kunnen geven? Dan kijk ik even met je mee. 

@Remco_  zou je mij ook hiermee kunnen helpen. 
mij heb een nieuwe iPhone en probeer nu sim op mijn Apple Watch Ultra te activeren , ik krijg dezelfde melding dat deze al actief is op andere Watch. 
ik heb in de Apple Watch app het abonnement losgekoppeld. Maar toch geeft ie elke keer aan dat het actief is op andere Watch. Klantenservice weet ook niet wat ze moeten doen. 

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

Ha @Omar5, vervelend dit! De klantenservice kan een ticket aanmaken voor onze technische dienst. Is dat inmiddels al gebeurd? Ik zie in het systeem een notitie dat het opgelost is. Klopt dat? Als wij nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. 


Ha @Omar5, vervelend dit! De klantenservice kan een ticket aanmaken voor onze technische dienst. Is dat inmiddels al gebeurd? Ik zie in het systeem een notitie dat het opgelost is. Klopt dat? Als wij nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. 

Hoi Marcia,

ja dat klopt dat probleem is inderdaad opgelost. Alleen nu is de activering al 3 dagen aan het draaien en het is nog steeds niet actief. Wellicht kan heb je daar voor mij een oplossing voor. 
alvast bedankt!

 

Groeten

Omar


Ik zie het inderdaad. De order lijkt vastgelopen en dit kan tot maximaal 5 werkdagen duren. Als het donderdag nog niet opgelost is, laat het even weten. Dan kan ik het escaleren voor je. 


Hoi Marcia, ja ga ik doen!
Alvast bedankt. 
 

groeten,

Omar