Skip to main content

Ik heb al jaren abonnement bij u nu krijg ik bericht 75  procent gebruikt internette dan na 100 procent bij kopen ?? ?? Ik koop niets bij en in deze tijd met Corona extra gebruik ik heb met zorg te maken

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Is dit alleen een mededeling of heeft u een vraag?


Ik heb al jaren KPN nu ineens 75 procent gebruik bij 100 bij kopen !??

nodig voor de zorg on deze Corona tijd ga ik beslist geen extra kosten maken


Dan kunt u het beste zoveel mogelijk via Wi-Fi werken. U moet er nog 13 dagen mee doen. 


Hoi @ankue-peter 
Een KPN-medewerker zal hier binnenkort op reageren, het is wel druk op dit moment, maar ze reageren vast en zeker..
Wel moeten ze enkele gegevens hebben om je vraag te beantwoorden.
Vul daarom vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier  (mocht je dat nog niet gedaan hebben) wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.

Dus, vanwege privacy niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Je kunt ook chatten tussen 09:00 en 22:00 uur via de LiveChat functie
Of tussen 09:00 en 22:00 uur bellen via 0800-0402


Ik heb al jaren abonnement bij u nu krijg ik bericht 75  procent gebruikt internette dan na 100 procent bij kopen ?? ?? Ik koop niets bij en in deze tijd met Corona extra gebruik ik heb met zorg te maken

Hoi @ankue-peter ,

Ik probeer het even zo eenvoudig mogelijk uit te leggen.

Je hebt elke maand een bepaalde hoeveelheid Internet tot je beschikking in jouw abonnement. Normaal gesproken heb je elke maand daar ruim voldoende aan. Bij KPN krijg je elke maand op de eerste dag van de maand  jouw maandbundel bijgeschreven. Daar  kun je dan de hele maand mee doen. 
 

Mogelijk heb je de afgelopen weken wat vaker gebruik gemaakt van jouw telefoon. Het is nu 18 april en je heb nu dus 75% van jouw maandelijks budget opgemaakt. 

Als je de komende 12 dagen (tot 1 mei) wat zuiniger bent met het gebruik van jouw telefoon is er niets aan de hand. Zorg zoveel mogelijk ervoor om te internetten vanaf WiFi. Want dan wordt  er geen gebruik gemaakt van jouw maandelijkse bundel. 
 

Is het zo duidelijk voor jou? 


Hallo @Noordzee  en @ankue-peter , daarbij is het zo dat als je door je bundel heen bent je niet verstoken raakt van internet, je valt alleen terug in snelheid zodat je nog de meest basale dingen kunt doen, dus niet Netflixen en Youtuben.

 


Klopt @JanD ,

Maar dat gaat dan echt tegen minimale   snelheid, Supertraag. Dat is echt geen pretje.