Skip to main content

Goedemiddag,

In huis heb ik helaas slecht bereik van het kon netwerk. Gelukkig is de Wi-Fi wel goed.

Echter krijg ik 25x per dag de melding op mijn Samsung S9 dat ik geen netwerkverbinding van en alleen noodoproepen kan doen.

 

Ik zou deze meldingen graag willen uitschakelen.

Kan dat???

Ik hoor graag.

Martijn

Hi T, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na, ook wat je bereik thuis betreft. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 


Gedaan!!

Hoop dat je mij verder kan helpen🙂


Hi T, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na, ook wat je bereik thuis betreft. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 

Gedaan!


Prima, Alex komt hier vanzelf weer langs. Hij is nu niet aan het werk. Even geduld dus nog. 

 


Hi Thenef, 

Wat ontzettend slordig van mij. Ik zag dit topic helemaal over het hoofd. Speelt dit probleem nog steeds?


Alex,

 

Bedankt voor je reactie.

Ja dit probleem speelt nog steeds. 

Ik woon in een nieuwbouwwoning waar het KPN netwerk zeer slecht tot nihil is.

Hierdoor krijg ik elke 10minuten de melding dat er geen netwerk beschikbaar is.

Ik zou deze meldingen graag willen uitzetten maar kan nergens vinden waar ik dit moet doen.

 

Ik hoor graag of jij weet wat we hieraan kunnen doen.

Alvast bedankt voor je hulp.

 

Martijn


Probeer eens https://www.startpagina.nl/v/telecom/mobiele-telefonie/vraag/355000/alleen-noodoproepen-uitzetten-samsung-galaxy/


Tycha,

Bedankt voor reactie.

Echter op deze site staat ook niet het antwoord dat ik zoek.

Ik wil niet kunnen bellen, ik heb Wi-Fi thuis.

Ik wil alleen van die stomme meldingen af elke 10minuten. Ben in staat om mijn telefoon door het raam te gooien.

Hoorde iemand laatst zeggen dat telecomaanbieders verplicht zijn om deze melding te versturen en het daarom waarschijnlijk nergens uitgezet kan worden.

Wacht even of Alex misschien nog iets weet.

Tnx

 


Hmm, zou je mss een screenshot/foto willen maken van deze melding als het nogmaals gebeurt? Ik twijfel even of het een melding is van de provider of van de telefoon zelf, ook aangezien je op dat moment geen bereik hebt.