Skip to main content

Ik heb mijn vaste telefoonaansluiting per 3 april 2023 opgezegd. Nu krijg ik een brief waarin wordt medegedeeld dat mijn emailadres verkeerd is. Het door KPN gebruikte emailadres volgens de brief werkt inderdaad al zo'n 6 jaar niet meer. 

Ik zou belangrijke email ontvangen volgens KPN. Komt dit naar mijn huidige emailadres of gaat dit verkeerd?

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Hi @Fam. van D,

Als je nu nog niet een wijziging aan ons door heb gegeven waardoor we weten wat je huidige mailadres is, dan kunnen we daar ook niets naar toezenden. Mocht je dat dus nog niet hebben gedaan, dan wil ik je aanraden om zo snel mogelijk te bellen met ons gratis klantenservice nummer 0800 - 0402, zodat het mailadres goed in de systemen gezet kan worden!

Als je de wijziging al wél door hebt gegeven, dan zal alle communicatie over je abonnement vanaf dat moment naar het juiste mailadres verstuurd worden 🙂


Vreemd, bij klantgegevens e.d. van KPN staat overal mijn “nieuwe” emailnummer. Met respect voor Uw dienstverlening maar Ik ben niet van plan hierover opnieuw telefonisch contact op te nemen om wederom in een wachtrij te komen.. 


Ah, ik had uit je eerste bericht niet opgemaakt dat we ook een ander mailadres van je hebben en dat dit zelfs goed staat overal. Heb je naast het abonnement dat je nu op hebt gezegd, ook nog andere abonnementen bij KPN? Als dat het geval is, kan het ook zijn dat we verschillende mailadressen aan deze abonnementen gekoppeld hadden, waarbij het abonnement met de vaste telefoonaansluiting nog voorzien was van je oude mailadres.

Ik wil dit uiteraard wel even voor je nakijken, en eventueel goed zetten. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het telefoonnummer waar het om gaat noteren!


Is aangepast. Mijn vast telefoonnummer, wat per 1-4-2023 is opgezegd is aangegeven.


Bedankt @Fam. van D,

Ik zag toch een afwijkend mailadres staat als contactmailadres, en heb dit nu gewijzigd naar hetzelfde mailadres als waar je MijnKPN account aan is gekoppeld. Alle informatie over je abonnement zal voortaan naar het juiste mailadres gestuurd worden 🙂


Dank U.

 

Toon van  Duren.verzonden.


Graag gedaan!