Skip to main content

Wanneer ik het abbonement van mijn vrouw wil verlengen met telefoon gaat alles goed tot dat ik op  bestellen druk dan komt er staan dat het krediet niet kan .na al 2 x telefonisch contact met jullie klantenservice gehad te hebben  zei 1 van jullie medewerkers dat er een storing is en dat meer mensen worden afgewezen terwijl dit zeker in mijn geval nergens op slaat goede baan en nergens schulden .nu is mijn vraag wanneer is deze storing nu eens opgelost ?? Wordt nu wel een beetje vervelend op deze manier .

Hallo @Sijbe even een lokale KPN winkel binnenlopen of een andere telefoonwinkel die zaken doet met KPN.

 


Ook met een goede baan kan 2 dure toestellen waarbij het volledige bedrag geleend word al problemen opleveren. Oplossing is gewoon een groter aandeel meteen betalen. 


Snap ik maar de medewerker vertelde mij dat er een storing was en dat meer mensen dezelfde melding kregen .ik vraag dus eigenlijk aan kpn wanneer dat eens verholpen is .duurt nu al een paar dagen .maar reageerd kpn ook op deze vragen of alleen maar mensen die dit lezen .?


Binnen een paar dagen reageert KPN ook @Sijbe 


Ok thanks 


Hoi @Sijbe welkom op ons forum! Het is natuurlijk niet de bedoeling het je zo moeilijk te maken! Ik kan momenteel niets vinden over een storing in onze systemen hierover. Als er een storing geweest is zou die opgelost moeten zijn. Kan je het nog eens proberen?
Als je een winkel in de buurt hebt is dat vaak wel makkelijker trouwens.

Op www.kpn.com/gespreidbetalen kun je hier alles over vinden