Skip to main content

hallo, ik heb de telefoon opnieuw opgestart en als ik nu de pincode invoer, zegt hij dat deze niet geldig is, en als ik de code probeer te gebruiken en een nieuw wachtwoord invoer, wordt deze ook ongeldig

Ben je niet in de war met de pincode van de telefoon i.p.v. de pincode van de simkaart @Illia ?

 


Я имел в виду пин-код сим-карты, а не пин-код телефона @N.N. 


Hi Illia, welkom hier. 

Ik kan die taal niet helemaal begrijpen, zou je het in het Engels of Nederlands willen proberen? Als het om de pincode van de telefoon gaat, dan heb je 3 pogingen. Na 3 pogingen vraagt de telefoon om een pukcode die je via onze website kunt aanvragen. Als je de pukcode invoert kun je een nieuwe pincode instellen. Let wel op! Je hebt 10 pogingen om de pukcode in te voeren, daarna wordt de simkaart helemaal geblokkeerd en moet deze worden vervangen. 


Dit staat er @Alex van KPN 

Ik bedoelde de pincode van de simkaart, niet de pincode van de telefoon

 


Als het om de pincode van de telefoon gaat, dan heb je 3 pogingen. Na 3 pogingen vraagt de telefoon om een pukcode die je via onze website kunt aanvragen. Als je de pukcode invoert kun je een nieuwe pincode instellen. Let wel op! Je hebt 10 pogingen om de pukcode in te voeren, daarna wordt de simkaart helemaal geblokkeerd en moet deze worden vervangen. Если речь идет о PIN-коде телефона, у вас есть 3 попытки. После 3-х попыток телефон запросит PUK-код, который вы можете запросить через наш сайт. Если вы введете PUK-код, вы сможете установить новый PIN-код. Следите за собой! У вас есть 10 попыток ввода PUK-кода, после чего SIM-карта полностью блокируется и подлежит замене.

@Illia 

translated with Google translate

 


This is the whole problem, I understand that it should work exactly like this, but I just can’t set up a new PIN code, after entering the puk code and setting up a new PIN code, I still can’t connect my SIM card to the network @Alex van KPN 


This is the whole problem, I understand that it should work exactly like this, but I just can’t set up a new PIN code, after entering the puk code and setting up a new PIN code, I still can’t connect my SIM card to the network @Alex van KPN 

I'm a bit lost here, this should work. My advice is to go to a KPN store if possible, you can find one here. I took the liberty to translate our website through Google Translate. 


Reageer