Skip to main content

Sinds vanmiddag ineens geen verbinding meer met de iphone 13. 
om 15:00 nog gebeld, vanaf iets daarna geen signaal. 
iphone uit en weer aan , simkaart eruit, instelling ververst, provider auto uit/ aan, flightmode asn en weer uit, helpt allemaal niet. 

*#60# geeft netjes alle sim data. 
in instellingen algemeen info staat dat de simkaart niet geprovisioneerd is

Totop heden, nooit probleem gehad met de sim, of telefoon. ben nu al wel een paar dagen in FR.


Hoe kan ik helpdesk bereiken? Heb die telefoon nodig. 

Gek, zo ineens @EAZ1964!

Zo te lezen heb je al het mogelijke gedaan en lijkt het mij goed om deze mobiele aansluiting aan onze kant te controleren. In jouw forum profiel staat een nummer genoteerd: is dat ook het nummer waar het over gaat?
Daar kunnen wij geen klantgegevens van opvragen: of een tikfout of geen particulier KPN mobiel nummer? 

Als je een andere telefoon tot je beschikking hebt, dan zijn wij te bereiken via +31612001200 (KPN Particulier) of +318000403 (KPN Zakelijk). 


Het is de 06 van het werk, daarom niet aan mijn account. 
Het mysterie is inmiddels helder, in een ongecommuniceerde actie heeft een collega de sim omgezet maar esim om ruimte te maken voor een datasim voor de reizen naar usa. (Dat had ook wel andersom gekund denk ik dan). 
De esim wordt binnenkort geleverd. Dus sorry voor de vraag hier en dank voor de snelle reactie. 


Geen sorry voor nodig, hoor. Ik ben blij om te lezen dat het intussen duidelijk is geworden waarom de simkaart het niet meer deed 😅.

Heb nog een goed verblijf daar!