Skip to main content

Ik heb al een tijd een abbenoment bij jullie sim.only al ruim een half jaar, volgens mij alweer langer. Nooit problemen gehad met verbinding of simkaart. Nu geeft dir aan simkaart niet geregistreerd. In dim 2 gestopt werkte niet.  Bij opnieuw activeren klopt telefoonnummer niet.  e sim geprobeerd doordat ik geen bereik heb krijg ik geen SMS binnen met activatiecode code.

 

zit namelijk op zee heb alleen wifi. dus kan jullie zo 123 ook niet bellen. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Bent u misschien al een hele lange tijd niet in Nederland geweest?


Zo'n 3 weken . in het buitenland voor de kust pakte die wel eerst bereik

ben ook 6.5 week weggeweest toen pakte die hem.ook.gewoon continu.  is nu 4 dagen dat ik hem.niet gebruik heb


aanvulling. Was nu gewoon in Europa in maart 6 weken buiten Europa. Hij heeft het tot 4 dagen gelegen altijd gedaan


Beste @marissie, welkom! Wat rot dit zeg 😞. Je kunt voor dit soort dingen het beste even bellen met de collega's via 0800-0402 (of +31612001200 in het buitenland). We kunnen dan meteen meekijken en evt. direct zaken testen en uitsluiten. Op het forum word je geholpen door de community, vooral bestaande uit klanten net als jij. Het kan daarom even duren voordat je te woord wordt gestaan door een moderator, zoals ik. Mocht je dat toch willen, vul dan je forumprofiel aan met je 06-nummer, simkaartnummer, adres en klantnummer. Ik kijk dan met je mee!