Skip to main content

Geachte lezer,

Ik heb op 25 januari mijn sim-only verlengd. Op 27 januari heb ik deze verlenging geannuleerd en ben ik overgestapt naar de vodafone. Hier heb ik om nummerbehoud gevraagd. Vandaag 22-2 heb ik contact opgenomen met de KPN omdat ik niks over de annulering had gehoord. Dit was niet doorgevoerd maar, nadat 2x de verbinding werd verbroken ben ik door een vriendelijke meneer  terug gebeld en die heeft dit aan de telefoon direct gegereld voor mij.

Nu zie ik in de status bij de vodafone dat ik contact moet opnemen met jullie voor het nummerbehoud, Kunnen jullie dit voor mij goedkeuren en regelen met de Vodafone?

 

Bijvoorbaad dank

Thom Heintjes

 

Hi @thomheintjes en welkom op het forum! Goed dat je je vraag hier stelt en dat je je forumprofiel al hebt aangevuld. 🙂 Als ik in mijn systeem kijk dan zie ik dat je hier gistermiddag opnieuw contact over hebt gehad. Is het tijdens dat gesprek gelukt?

Zo niet, bel dan opnieuw met ons via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. Qua opzeggingen en nummerbehoud kun je telefonisch het beste bij ons terecht, dus hopelijk is alles dan snel geregeld.


Nee is helaas niet gelukt. Ik heb mijn verlenging online geannuleerd en hier een bevestiging van gekregen op mijn mail. Maar ze kunnen hier niks over vinden in het systeem. Dus ik word nu weer terug gebeld hierover.

 


Fijn dat je teruggebeld wordt, dan ga ik er vanuit dat het in de juiste handen is. Mocht het lang duren voordat je gebeld wordt, neem dan gerust zelf weer contact met ons op via 0800-0402 om te vragen hoe het ervoor staat.Â