Skip to main content

Goedemiddag, 

 

Ik heb een mobiel abonnement met een toestel. Het abonnement is verlengbaar per 06-03-2024.

Nu loopt er op dit moment een actie waarbij je een gratis Watch en 1 jaar gratis multisim ontvangt bij aanschaf van een Samsung S24. 

Ik zou graag gebruik willen maken van deze actie, maar de actie is alleen geldig voor aankopen die tot en met 03-03-2024 zijn gedaan.

Ik kan pas 3 dagen na het aflopen van de actie verlengen dus…

Is er een mogelijkheid om toch eerder een verlenging aan te vragen zodat ik alsnog deel kan nemen aan de actie?

 

Alvast bedankt!

Nee. Daar kan je dan niet aan meedoen. 

Acties gaan maar nieuwe acties komen ook altijd 😀.  Misschien zit daar wat interessants voor je bij.

Enne, ook al verleng je nu, je huidige abonnement loopt nog tot 5 juni en je huidige lening dus ook.

Gewoon de komende maanden afwachten op een actie die jou aanspreekt. 


Dat gaat helaas niet @JPKKTWM 

Ik ben bang dat je net tussen de wal en het schip valt en dat zowel KPN als Samsung zich aan hun voorwaarden zullen houden.


Daar was ik al bang voor, maar hoopte stiekem dat hiervoor een uitzondering mogelijk was. Er wordt toch weer een nieuw abonnement met een toestel aangevraagd, dus wordt er door zowel KPN als Samsung toch weer geld verdiend 😛


Hallo @JPKKTWM, 120 dagen voor het einde van jouw abonnement, kun je verlengen. Deze datum is zoals al aangegeven door mede-forumeden niet te vervroegen. 


Jammer. Toch bedankt voor de info!