Skip to main content

Vandaag zou mijn nieuwe abonnement ingaan nadat ik overgestapt ben naar KPN. Mijn nieuwe simkaart moet ik dus vandaag activeren echter krijg ik de foutmelding ‘Uw order kan niet meer worden geactiveerd'. Ik heb de bestelling in juli gedaan en destijds de nieuwe simkaart ontvangen, maar gaat vandaag pas in. Wellicht is de sim kaart te vroeg verstuurd? Ik kan in elk geval niet meer bellen naar de klantenservice dus vandaar maar op deze manier. Ik hoop spoedig reactie te krijgen. 

Hallo @Diennnnn 
De simkaart wordt verstuurd kort nadat je het abonnement hebt afgesloten. Nadat je die direct geactiveerd hebt (en daarmee de ontvangst hebt bevestigd) moet je de sim goed bewaren tot de afgesproken overstapdatum. Als die sim het nu niet doet, zal je toch moeten bellen met 0800-0402. De wachttijd op een reactie van een KPN medewerker op het forum is zo’n 5 dagen. Kan je niet even een telefoon lenen? Het nummer 0800-0402 is gratis, het kost ze dus niets.

Ga anders langs bij een KPN winkel, daar helpen ze je ook (zonodig met een nieuwe simkaart).


Hoi Ruud, Dank voor je snelle reactie. Wel jammer dat dit nergens vermeld staat over die korte termijn van activatie. Bellen gaat vandaag niet lukken. Zou het ook in een winkel van KPN kunnen denk je om een nieuwe simkaart te krijgen? 

 

Oh, zie nu je laatste zin! Ga ik dat proberen!


Zie mijn laatste toevoeging hierboven, de KPN winkel is inderdaad de snelle optie.