Skip to main content

Hoi @Daan_Bijster, welkom bij ons op het forum. Voor beide Apple Watch Ultra opties zijn we momenteel in afwachting van een nieuwe levering van Apple. De verwachting is dat die in week 6 komt, je krijgt een bericht als de Watch wordt verstuurd.

Je kunt de status ook volgen via Mijn Bestelling, die wordt direct bijgewerkt als er meer nieuws is. 


hartstikke leuk die mijn bestelling pagina, bij mij geeft dat al sinds 19 januari aan dat mijn persoonlijke omgeving nog niet online staat en dat dit maximaal een een uur duurt. Zoals je begrijpt dus ook al sinds 19 januari nog geen Apple Watch gezien. 2 keer eerder gebeld maar krijg geen eenduidig antwoord en verder ook geen informatie dat hij niet op voorraad is, zoals jij hebt gehad @Daan_Bijster .

ten tijde van mijn bestellig gaf de website aan, vandaag besteld voor 21:00, morgen in huis,

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

Hoi @Danny12345, welkom op ons forum! Het kan soms inderdaad even duren maar een maand is wel érg lang.
Heb je inmiddels al meer duidelijkheid?

Ik kan niet veel meer inzien dan mijn telefonische collega's bij 0800-0402 maar als je wilt kan ik natuurlijk altijd even meekijken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hoi @Thomas,

ik heb mijn profiel bijgewerkt.

Afgelopen week heb ik nogmaals gebeld, voor de 3e keer ca 25 minuten aan de lijn gehangen bij jou uiterst vriendelijke collega. 
 

Het verhaal was: Bestelling was niet goed doorgekomen (de inhoud was leeg), na navraag bleek het toch te kloppen en dat schijnt de normale gang van zaken te zijn bij bestellingen anders dan een mobiel abonnement.
 

Het devies was dus afwachten, week 6 (deze week) zou er een nieuwe voorraad binnen komen.

 

De week is nog niet voorbij maar tot op heden nog geen persoonlijke omgeving / mail over een levertijd of wat dat betreft geen enig teken van leven.

Wellicht dat jij nu wat meer info kan verschaffen?


Ik heb helaas niet meer informatie dan mijn collega's maar als ie deze week moet komen is het inderdaad nog even een kwestie van afwachten. 


@Thomas, Zoals ik wel een beetje had verwacht, geen Apple Watch vandaag. Moet ik weer bellen of ga jij het gewoon regelen?

 

 


Ik zie dat je klacht nog in behandeling is en ze er nog mee bezig zijn maar inhoudelijk kan ik daar dus weinig over zeggen.


Sluit dit topic maar, hier hoef ik ook geen hulp te verwachten. Ronduit belachelijk deze gang van zaken.