Skip to main content

Hallo , ik heb een bestelling geplaatst ! En hij komt niet online staat maximaal uur wachten maar ben al 8 uur verder en nog niks .. wel geld van me bank af (nieuw abbonoment met toestel) maar kan dus niet de order volgen ! Ook geen bevestiging gehadĀ 

Welkom op het forum @Fonbekende, ook al is de aanleiding minder leukĀ šŸ™

We zijn een aantal dagen verder,Ā hoe staat het er nu voor? Kan je de bestelling inmiddels wĆ©l bekijken?

Zo nee, zou je danĀ je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee!


Nee hij zou zaterdag bezorgd worden .. niet gebeurt terwijl ik wel een bezorg afspraak had staan tussen 1 en 6


Bah dit gaat niet helemaal lekker dusĀ šŸ˜“ Als je je gegevens invult, zal ik vanaf onze kant even op onderzoek uitgaan!


ARMOR5377815
Ā 

Ā 


Heb gegevens ingevuldĀ 


Bedankt @Fonbekende,

Als ikĀ de systemen induik, zie ik meerdere bestellingen op jouw naam, klopt dat? Of was het de bedoeling om maar 1 bestelling te plaatsen?

Wat ik ook terugzie, is dat 1 van deze orders (of wellicht allemaal, ik heb dat niet helemaal helder) is ā€˜uitgevallenā€™ wat inhoudt dat er iets vast is gelopen in de systemen. Hiervoor is inmiddels een achterliggende afdeling aangestuurd die de order weer goed op gang kan krijgen. Doordat Pasen er tussen zit, duurt dit helaas iets langer dan normaal. Ik hoop dat je hier snel meer nieuws over ontvangt!


Ja de Apple pro moet wel deze kant op en de iPhone purple 14 plus ook

Ā 

er was ook een ander 14 plus eerder aangeboden maar doordat amp mijn achternaam verkeerd had staan .. werd die niet afgegeven en is kpn er achter aan gegaan en ik wat een heel gedoe wasĀ 

Ā 

Ā 


Ik zie dat er in de afgelopen dagen het 1 en ander gebeurd is, zo te zien zijn alle bestellingen geannuleerd en staat degene die vast was gelopen er nu wel goed is. Is hier wel contact over geweest met jou @Fonbekende? Uit de notitie van de collega over het annuleren wordt me dat niet helemaal duidelijk.


Welke staat er goed in


Mijn excuus, in de notitie staat dat die goed ingevoerd zou worden als de anderen geannuleerd zouden zijn, maar als ik er wat dieper in duik zie ik dat dit nog niet is gebeurd. Het nummer met 48 op het einde staat er nog in, maar zal nog volledig geannuleerd moetenĀ worden voordat er iets opnieuw ingevoerd kan worden.Ā 

Ik ga er van uit dat mijn collega's van de achterliggende afdeling wel in de gaten houden wanneer die order helemaal geannuleerd is, en er dan direct verder mee gaan!


Ik heb nog even weer gespiekt en zie dat je toestel op de 20e bezorgd is en dat het abonnement nu goed actief staat, helemaal top!


Ja klopt helemaal top !Ā 


Heel veel plezier er meeĀ šŸ˜Š En nog excuus dat het zo'n gedoe was om je naam er goed in te krijgenĀ šŸ˜¬