Skip to main content

mijn telefoon loopt vast. ik kreeg een melding van een app of ik meldingen wilde toestaan en drukte op niet toestaan. de melding is toen niet vedwenen dus deed ik de telefoon uit, omdat normaal gesproken die melding dat ook verdwijnt. maar nu staat mijn telefoon uit en is de melding nogsteeds te zien. ik kan de telefoon nu ook niet meer ontgrendelen, want niks wat ik aanklik doet het meer. daarna wilde ik de telefoon volledig uitschakelen en ook dat doet het niet. ik heb een iphone 14 pro max en las dat je ook beide volume knoppen en de aan/uit knop alle 3 tegelijk 10 seconde ingedrukt kon houden om hem uit te schakelen, maar dat werkt niet want wat er dan gebeurt is dat ik een hulp dienst bel. ik heb via julie site via de chat gepraat, maar dan kreeg ik een optie voor een bel afspraak, wat niet gaat werken met een vast lopende iphone, of de optie voor chatten met een medewerken maar daarvoor moest ik inloggen en daarna een code invoeren om verder te gaan. die code word ook gestuurd naar mijn iphone, waardoor ik nu dus helemaal niet meer verder kom hiermee 

 

Admin: interpunctie toegevoegd

Hoi @Shirley Monterie 

Welkom op het forum van KPN.

Het ziet er naar uit, dat er een defect is ontstaan intern in jouw iPhone 14 Pro Max, waardoor je nu niets meer kunt met je iPhone, ondanks alles wat je inmiddels al hebt gedaan.
Wat dit heeft veroorzaakt, is zo niet te zeggen daar zou onderzoek naar gedaan moeten worden.

Het allerbeste kun je met jouw iPhone 14 Pro Max langs een Amac Winkel of een Apple Store gaan, om dit vervelende probleem voor je op te lossen.
Bij zowel de Amac als de Apple Store werken vakkundig personeel, die alles weten van Apple producten en waar je ook terecht kunt voor defecten of problemen met je Apple apparatuur.

De Amac Winkels zitten verspreid over Nederland, dus grote kans dat er één bij jouw in de omgeving zit, de Apple Store zit in Nederland voornamelijk in de Randstad.

Heb je de iPhone 14 Pro Mac bij KPN besteld, dan zou je ook nog langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt kunnen gaan.

Via het forum wordt het lastig om je hiermee goed te kunnen helpen, vandaar dat je in dit geval beter langs één van bovenstaande winkels kunt gaan.

 


Hoi shirley, ik heb dit zelfde probleem nu, hoe is dit bij jou opgelost uiteindelijk? Gr Gaby


Hoi shirley, ik heb dit zelfde probleem nu, hoe is dit bij jou opgelost uiteindelijk? Gr Gaby

Je moet niet de 3 knopjes tegelijk drukken. Eerst Volume+ drukken en snel loslaten, dan Volume- drukken en weer loslaten en dan de rechtse knop drukken en vasthouden 10s. Herhalen als het bij de eerste keer niet lukt.

 


Ja dat werkt niet dan gaat hij 112 bellen


Ja dat werkt niet dan gaat hij 112 bellen

Nee, 112 gaat hij bellen als je 2 knopjes tegelijk druk (Volume en Power). Je moet de volume toetsten los laten en dan power drukken.

  1. Press and quickly release the volume up button.

  2. Press and quickly release the volume down button.

  3. Press and hold the side button until you see the Apple logo (this takes around 10 seconds).