Skip to main content
Beantwoord

Mijn mobiel netwerk doet het niet. Totaal geen diensten

• 7 maart 2025
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

Mijn mobiel netwerk doet het niet, hoe vaak ik m’n telefoon ook aan- en uitzet en de probleemoplosser ook doe. Het maakt niet uit waar ik ben. KPN wil graag een belafspraak maken maar dat wordt nogal ingewikkeld als je geen netwerk hebt en in 2025 leeft en dus geen huistelefoon hebt. 

Ik vind het bizar dat KPN geen chatfunctie heeft met medewerkers voor dit soort gevallen, wellicht trek ik met dit bericht hun aandacht. 

Beste antwoord door bnh

MarissaK schreef:

Mijn mobiel netwerk doet het niet, hoe vaak ik m’n telefoon ook aan- en uitzet en de probleemoplosser ook doe. Het maakt niet uit waar ik ben. KPN wil graag een belafspraak maken maar dat wordt nogal ingewikkeld als je geen netwerk hebt en in 2025 leeft en dus geen huistelefoon hebt. 

Ik vind het bizar dat KPN geen chatfunctie heeft met medewerkers voor dit soort gevallen, wellicht trek ik met dit bericht hun aandacht. 

Dit is inderdaad lastig.

Kunt u geen telefoon lenen van familie, collega's of buren om even naar KPN te bellen of eventueel naar een KPN-winkel gaan om uw probleem te bespreken?

Via de winkelzoeker kunt u zien waar de dichtstbijzijnde winkel is!
Vind een winkel of Business partner bij jou in de buurt

Bekijk origineel

2 reacties

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2288 reacties
  • Antwoord
  • 7 maart 2025
MarissaK schreef:

Dit is inderdaad lastig.

Kunt u geen telefoon lenen van familie, collega's of buren om even naar KPN te bellen of eventueel naar een KPN-winkel gaan om uw probleem te bespreken?

Via de winkelzoeker kunt u zien waar de dichtstbijzijnde winkel is!
Vind een winkel of Business partner bij jou in de buurt

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@MarissaK, is het gelukt met het antwoord van bnh? Je had het zo te zien gemarkeerd als het beste antwoord.

Reageer