Skip to main content
Beantwoord

Mijn mobiel vraagt om de puk code maar die heb ik niet

• March 2, 2025
  • 4 reacties
  • 143 keer bekeken

nadat ik een software  update heeft gedaan moest ik inloggen met mijn puk nummer maar die weet ik nit dus mijn mobiel kan ik niet gebruiken hoe kom ik aan mijn puknummer

Beste antwoord door Anonymous

Hallo ​@mirandage69 

Je kan de pukcode ook via een online formulier opvragen:

Waar vind ik mijn pukcode?

Je kunt de pukcode op verschillende manieren vinden:

1. Je kunt jouw pukcode vinden op de kaart waar je de simkaart uitgedrukt hebt.
  2. Je kunt jouw pukcode direct inzien via MijnKPN. Ga hiervoor naar Bekijk meer opties > Simkaart > Pukcode inzien.
  3. Je kunt jouw pukcode via een online formulier aanvragen. Hiervoor heb je het volgende nodig:
    1. Jouw simkaartnummer (alleen voor Prepaid)
    2. Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Lukt het niet om via een van bovenstaande manieren jouw pukcode te vinden? Maak dan een belafspraak.

Bron:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 2, 2025

Beste ​@mirandage69 binnen MijnKPN kun je je pukcode terug vinden.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 3, 2025

bedankt maar mijn mobiel zit op slot en op de pc  mijn kpn zie ik de mobiel niet alleen huis abbonnement

• Antwoord
  • March 3, 2025

Hallo ​@mirandage69 

Je kan de pukcode ook via een online formulier opvragen:

Waar vind ik mijn pukcode?

Je kunt de pukcode op verschillende manieren vinden:

1. Je kunt jouw pukcode vinden op de kaart waar je de simkaart uitgedrukt hebt.
  2. Je kunt jouw pukcode direct inzien via MijnKPN. Ga hiervoor naar Bekijk meer opties > Simkaart > Pukcode inzien.
  3. Je kunt jouw pukcode via een online formulier aanvragen. Hiervoor heb je het volgende nodig:
    1. Jouw simkaartnummer (alleen voor Prepaid)
    2. Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Lukt het niet om via een van bovenstaande manieren jouw pukcode te vinden? Maak dan een belafspraak.

Bron:

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Welkom op onze community ​@mirandage69! Is het gelukt met de stappen die GeSp noemt?