Skip to main content

Op dit moment ben ik in Maleisie. Ik kan niet gebeld worden op mijn Nederlandse nummer. Als ik word gebeld (met +31), krijgt de beller 'number you have dialled is not in service’. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik wel gebeld kan worden?

Gebeld worden is geen probleem. WhatsApp werkt ook gewoon. 

Lastig. Maar eh. Je bent niet bereikbaar maar gebeld worden is geen probleem?

Wat mis ik hier?

Kan je wel gebeld worden via WhatsApp?


Gebeld worden is juist het probleem. Dat lukt niet. Ik krijg geen melding en de beller krijgt te horen dat mijn nummer out of reach is. 


Gebeld worden is juist het probleem.

Okee. In je beginbericht staat wat verwarrends.

Gebeld worden is geen probleem. 

Kun je wel zelf bellen via de “kpn” verbinding? Heb je een abonnement? Heb je SuperVoordeelland bundel voor Maleisië? ( via Whatsapp is, zeker via wifi, ten allen tijden natuurlijk heel erg veel goedkoper!)


Ha @Esthervdv, welkom! Wat rot dit! Ik ben ook een beetje verward door het stukje ‘gebeld worden is geen probleem'. Maar wilde je eigenlijk zeggen dat zelf bellen geen probleem is? Daar ben ik even benieuwd naar. Whatsapp bellen doe jij via de wifi? Heb je wel bereik? Je kunt handmatig eens een ander netwerk kiezen via de instellingen van je telefoon. Mocht dit ook niet werken, vul dan even je forumprofiel aan met je 06-nummer, bij ons bekende adres en evt. klantnummer, dan kijk ik met je mee. 


Zelf bellen is inderdaad geen probleem.

Inmiddels heb ik het opgelost via een omweg van mail en WhatsApp bellen en ben ik niet meer in Maleisië.

Bedankt voor de hulp allemaal :)