Skip to main content

Mijn nieuwe iphone wordt thuisbezorgd terwijl ik 3,5 week in het buitenland ben.

Ik zou daarom graag een ander leveradres doorgeven.

Ik kan blijkbaar alleen telefonisch communiceren met KPN maar mijn Nederlands telefoonnummer is niet actief in het land waar ik nu ben.

Terugbellen op een buitenlands telefoonnummer doen ze niet.

Hallo @L1981 ,

Vanuit het buitenland kun je KPN bellen via

+316 1200 1200

Je hoeft niet persé met je eigen telefoonnummer te bellen. 


Dankjewel @Noordzee. Kan ik dat nummer ook internetbellen (via whatsapp bijvoorbeeld) om kosten voor internationaal bellen te voorkomen? Ik kan natuurlijk met mijn Nederlandse simkaart bellen echter de reden dat ik dit niet doe is om extra kosten te voorkomen.


Graag gedaan @L1981 

Ik zou het gewoon proberen via internetbellen. Zelf heb ik KPN nog nooit gebeld vanuit het buitenland, dus ik ben geen ervaringsdeskundige. 


Het moet toch geregeld worden? Ik zou gewoon bellen, al zijn er kosten aan verbonden. 


Bedankt voor jullie adviezen. Internet bellen werkt alleen niet en met mijn buitenlandse nummer kan ik het KPN nummer niet bellen helaas.

 

Ik heb helaas mijn Nederlandse simkaart niet tot mijn beschikking.


Wat vervelend dat het niet lukt! Het nummer+31612001200 zou je vanaf elk willekeurig nummer ter wereld moeten kunnen bellen. Maar gaat het om een nieuw abonnement of een verlenging? Bij verlenging kan je via PostNL aangeven dat je een ander afleveradres door wilt geven. Bij een nieuw abonnement gaat die via AMP, dat zal dan ook in de mail staan die je hebt gekregen. 

Als het wijzigen niet gaat, dan zou je de bestelling moeten annuleren. Dat kan helaas alleen telefonisch.


Nogmaals dank voor het meedenken. Het is inmiddels opgelost omdat ik een e-mail heb ontvangen voor een nieuwe leverafspraak. Geen telefonisch contact nodig dus.

 

We kunnen de vraag sluiten.


Wat goed om te horen @L1981 !