Skip to main content

Mijn nummer is afgesloten. Terwijl ik geen achterstallige rekening heb. Hoe kan dat?

Goedenavond @joeys, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lukt er precies niet, dat je aangeeft dat je afgesloten bent? Kan je zelf niet bellen, kan je niet gebeld worden of beide in jouw geval? En ben je op dit moment gewoon in Nederland?

Kan je aangeven om welke dienst van KPN het gaat? Je mobiele nummer of je vaste telefoonnummer? Verder ontvang ik graag dan het nummer (waar het om gaat) en daarnaast enkele gegevens zoals je naam, postcode + huisnummer en eventueel klantnummer. Dit kan je toevoegen aan jouw Forum profiel, en is alleen zichtbaar (privé) voor jou en KPN moderators.

Geef je een seintje als bovenstaande is gelukt? Dan kijk ik of ik het zo snel mogelijk voor je kan oplossen!

 


Bovenstaande is gelukt. Kan wel gebeld worden maar kan niet bellen.


@Susan_  telefoon nummer is ********

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


@joeys, bedankt! Ik heb even voor je gekeken en ik zie dat je inderdaad geblokkeerd bent. Dit i.v.m. een groot aankoopbedrag via Playstore, wat we niet helemaal vertrouwden. Ik heb je even een privébericht gestuurd met contactgegevens van de afdeling die hierover gaat zodat je dit samen met hun kan oplossen!


Reageer