Skip to main content

Hoi forum,

 

ik heb een nieuwe telefoon bij jullie bestelt en ook binnen gekregen. Mijn nummer zou de 12e worden overgezet op mijn nieuwe simkaart maar dat is nog niet gebeurt.
Ik heb nog gekeken of ik mijn nieuwe simkaart moest activeren maar ik heb daarvoor geen activatiecode  gekregen. Wat moet ik doen?

 

Al vast bedankt

@Matt19 het snelste antwoord is bellen met de klantenservice 0800-0402 en aangeven dat je een medewerker wilt spreken 


Hallo @Matt19, zodra de simkaart van je huidige provider niet meer werkt, dan kun je de nieuwe KPN simkaart gaan gebruiken. De datum waarop jouw nummer overgezet gaat worden ontvang je ook altijd na bestellen per e-mail. Mocht daar een verandering in komen dan krijg je daar ook bericht van. Je kunt jouw bestelling ook altijd online volgens via de Bestelstatus pagina. 

Nu begrijp ik dat de overgang al op 12 december zou plaatsvinden? Het snelste heb je duidelijkheid door te bellen met de klantenservice op het gratis nummer 0800-0402. 


Beste KPN,

 

Zojuist gezien dat bij mij hetzelfde is gebeurt: 12 januari (ook weer de 12e vreemd genoeg) gecommuniceerd zowel per mail als sms, maar nog niks. In mijn geval had ik al wel de simkaart geactiveerd. Bij het bekijken van de link naar de bestelstatus staat hier ineens 18 januari. Heb hiervan nergens communicatie ontvangen (dit ook nogmaals gecheckt). Gelukkig dankzij dit forum nu dus wel meer duidelijkheid waarom mijn nieuwe simkaart het nog steeds maar niet deed.