Skip to main content

Hoi, ik heb dagen geleden een nieuwe tablet Samsung A7 met een simkaart 097 ( 1GB) gekocht. Ik krijg helaas op mijn gegevens bij MijnKPN allen 500 GB....hoe kan dat?
Maar ook, ik kan geen WhatsApp op mijn tablet installeren. WhatsApp accepteren mijn 097 nummer niet. Hopelijk kan iemand mij verder helpen

Groetjes Trycia 

Over dat Whatsapp... daar kan niemand je mee helpen. Whatsapp accepteert alleen 06 nummers, en daarmee klaar. Wilt u Whatsapp op de tablet installeren, sluit dan een gewoon normaal mobiel abonnement af. Dan krijg je een 06 nummer. Dan kan het wel.

Heeft u ook een mobiel waarop u Whatsapp gebruikt? Dan kunt u op de tablet misschien de webversie van Whatsapp gebruiken. Je koppelt dan je tablet aan het Whatsapp account op je mobiel. Je gebruikt dan dus op de tablet hetzelfde account als op de mobiel. Wij doen dat hier in huis met een laptop. Kun je de foto's en filmpjes die binnen komen op een wat groter scherm bekijken 😊


Wat jammer dat de verkoopster tegen me heeft gelogen.


Wat jammer dat de verkoopster tegen me heeft gelogen.

Lees mijn reactie nog eens, ik heb hem aangevuld.


Hartelijk dank voor uw snelle reactie. Nou, ik ga doen wat je me adviseert met het WhatsApp-web #Nick83

Groetjes 


Zo gebruik je WhatsApp Web op je tablet:

  • Open de browser-app van je tablet.
  • Ga naar whatsapp.com.
  • Je ziet nu een scherm met QR-code.
  • Open nu WhatsApp op je telefoon.
  • Ga naar het instellingenmenu van de app.
    • Heb je een iPhone? Druk rechtsonder op ‘Instellingen’.
    • Heb je een Android-telefoon, zoals een Samsung of OPPO? Druk op de drie puntjes en vervolgens op ‘Instellingen’.
  • Druk op ‘WhatsApp Web/Desktop’.
  • Druk op ‘OK’. De app zet nu je camera aan.
  • Mik de camera op de QR-code van WhatsApp Web op je tablet.
  • Klaar! Je bent nu ingelogd en kunt WhatsApp nu op je tablet gebruiken. Je ziet meteen al je gesprekken op het scherm van je tablet.

Als iemand weet van de data! A.u.b.

 


Goedemorgen @Trycia, zie dat @Nick83 je al op weg heeft geholpen om Whatsapp te kunnen gebruiken.

Het laagste mobiele internet abonnement bij KPN heeft een bundel van 1GB. Ik wil graag voor je kijken waarom jij dan in MijnKPN een afwijkende databundel ziet. Zou je jouw profiel in willen vullen en mij een seintje kunnen geven? 


Hoi @Jeroen_dB  Wat bedoel je met het invullen van mijn profiel? via mijn kpn?

 


Hoi @Jeroen_dB  Wat bedoel je met het invullen van mijn profiel? via mijn kpn?

Hij bedoelt jouw forum profiel (klik).


Over dat Whatsapp... daar kan niemand je mee helpen. Whatsapp accepteert alleen 06 nummers, en daarmee klaar. Wilt u Whatsapp op de tablet installeren, sluit dan een gewoon normaal mobiel abonnement af. Dan krijg je een 06 nummer. Dan kan het wel.

Heeft u ook een mobiel waarop u Whatsapp gebruikt? Dan kunt u op de tablet misschien de webversie van Whatsapp gebruiken. Je koppelt dan je tablet aan het Whatsapp account op je mobiel. Je gebruikt dan dus op de tablet hetzelfde account als op de mobiel. Wij doen dat hier in huis met een laptop. Kun je de foto's en filmpjes die binnen komen op een wat groter scherm bekijken 😊


WhatsApp werkt gewoon hoor met de data sim

Ik heb 2 sim kaarten in mijn mobiel

Een van t-mobile en de andere van kpn data

Ik kan gewoon whatsapp gebruiken op het 097 nummer

Telefoon Huawei mate 20 pro

 

Â