Mijn simkaart is perongeluk permanent geblokkeerd dus ik kan niet bellen of gebeld worden. Geeft aan, niet aangemeld bij netwerk.
Hoe los ik dit op?
Mijn simkaart is perongeluk permanent geblokkeerd dus ik kan niet bellen of gebeld worden. Geeft aan, niet aangemeld bij netwerk.
Hoe los ik dit op?
Hallo
Â
Dat kan je alleen oplossen door een nieuwe simkaart aan te vragen.
Telefonisch kan dat in Nederland via 0800-0402 of vanuit het buitenland +31612001200
Het snelst is om er 1 op te halen in een KPN winkel, dan ben je daarna gelijk weer online.
Als je in het buitenland zit zoals je tag doet vermoeden dan is de enige mogelijkheid er 1 op te laten sturen naar je huisadres.
Als je toestel alleen een simkaart ondersteunt dan kan een huisgenoot of iemand die toegang heeft tot je huisadres deze door kunnen sturen naar je verblijfplaats in het buitenland.
Als je toestel e-sim ondersteunt dan zou een huisgenoot of iemand die toegang heeft tot je huisadres de nieuwe simkaart even in een andere mobiel kunnen stoppen en de benodigde SMS code voor het installeren van de e-sim aan je door kunnen geven.
Â
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.