Skip to main content
Vraag

Mijn simkaartnummer wordt niet geaccepteerd bij het opvragen van mijn PUKcode

• August 21, 2025
  • 4 reacties
  • 76 keer bekeken

als ik het simkaart nummer van het kaartje ingeef op kpn om mijn puk code op te vragen dan zegt ie geen geldig simkaartnummer terwijl het kaartje voor me ligt

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • August 21, 2025

Beste ​@Pati123 als je inlogt in MijnKPN ga je naar de rubriek simkaart en zie je de pukcode staan, je hoeft nergens een simkaartcode in te geven als je mobiel gekoppeld is aan je MijnKPN

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 21, 2025

Als ik in mijn gegevens wil of gewoon de puk code wil opvragen dan moet ik ofwel verificatie code versturen naar mijn telefoon wat ik dus niet kan omdat ie geblokkeert is en als ik pukcode wil opvragen moet ik dus met dat online fpormulier mijn simkaart nr ingeven en dan zegt ie dus ongeldig

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 21, 2025

Hallo ​@Pati123 , je voert wel het volledige (19 cijferige) simkaartnummer in?

https://www.kpn.com/service/mobiel/pukcode/pukcode-opvragen#pukcode-request|mobile-number

Je simkaartnummer staat op de achterkant van de simkaart. Heb je een KPN Mobiel abonnement?
Dan vind je het nummer ook op je factuur onder ‘Overzicht per aansluiting’.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi en van harte welkom ​@Pati123!

Ik hoop dat je er intussen uit gekomen bent met de uitgebreide tips van ​@RBxx hierboven! Zo niet of als je vragen hebt, laat het gerust hier weten. En we horen het natuurlijk ook graag als het wél is gelukt :)